Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tips gevraagd camperrondreis Denver, Yellowstone, Canyonlands

Discussie gestart

Sascia

Citaat
Antelope Island moet je zeker doen als je in de buurt bent!
We komen in de buurt dus dat gaan we zeker doen!! Heb je ook nog een tip voor een camping in deze buurt??

Citaat
zoals je op bijgaande foto kunt zien is dit mijn eigen camper een 33ft Bounder.
33 ft met vast veel camperrij-ervaring ;) Maar als de wegen ons aankunnen, kunnen wij de wegen vast ook aan!

Inmiddels hebben we definitief geboekt. 9 juli vertrek en 1 augustus weer terug. De campings Canyon en Madison in Yellowstonen NP heben we ook gereserveerd en voor Fishing Bridge komen we op de lijst, omdat ze daar pas reserveringen aannemen als de renovatie klaar is, ergens midden januari. In principe nemen ze alleen reserveringen per fax aan, maar gelukkig mocht ik de eerste twee telefonisch boeken.

Heeft iemand van jullie trouwens foto's van hoe een J29 van Moturis er van binnen uitziet? Wij kunnen nergens plaatjes vinden en we zijn zo nieuwsgierig.....

groet Sascia

ps had ik jullie al bedankt voor alle tips?  :afro:
#16 - 05-12-2009, 13:33 uur

JoeSee

Kijk eens hier voor de binnenkant:

http://www.tiogatours.nl/camperhuur/moturis/j29.htm
#17 - 08-12-2009, 10:52 uur

Sascia

Helaas de J29 was al op!!! Ongelooflijk het is begin december! Het wordt nu de R25. Van deze camper hebben we wel foto's gevonden van het interieur en deze ook voldoet prima aan onze eisen.

groetjes Saskia
#18 - 10-12-2009, 18:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15