Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat vinden jullie van deze

Discussie gestart

yvanoff

3 sept. aankomst San Fransisco
4 sept.San Fransisco
5 sept.San Fransisco
6 sept.oppikken huurwagen  San Fransisco>Weed
7 sept.Weed > Bend
8 sept.bend > Portland
9 sept.Portland > Mount Rainier
10 sept. Mount Rainier > Seattle
11 sept. Seattle
12 sept.Seattle
13 sept. Seattle
14 sept. vertrek Seattle
-
-
-        } Pacific coast (terugrit op 7 dagen)
-
-
-
21 sept. aankomst San Fransisco
22 sept. San Fransisco
23 sept. San Fransisco
24 sept. San Fransisco >home
   
Iemand dit ooit al gedaan??????

Thx.
#1 - 08-07-2007, 11:12 uur

Jasmino

Ik ben alleen in San Francisco geweest, dus ik kan je niet helpen met de route. Wat ik er mooi aan vind is dat je rustig de tijd neemt, veel dagen uittrekt voor de bezienswaardigheden. Maar waarom plan je zoveel dagen in San Francisco? Ik zou er persoonlijk iets minder van maken. Verder houd ik dit topic in de gaten, want deze regio staat bij ons ook op het verlanglijstje!
#2 - 08-07-2007, 11:24 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

yvanoff

de reden dat wij altijd bijna een week in San Fransisco zitten is dat het ons hart heeft gestolen(telkens weer) innocent innocent
#3 - 08-07-2007, 11:38 uur

Marianne

Hallo,

Ik vind dat je weinig tijd uittrekt voor het stuk naar Seattle. Er is onderweg ontzettend veel te doen. De tijd voor Mount Rainier vind ik erg weinig, en het is jammer om Mt St Helens en Olympic NP over te slaan als je er zo dicht bij bent. Ik denk dat 7 dagen voor de terugreis vanuit Seattle vrij veel is, tenzij je hier van plan was om Olympic NP mee te nemen.
Waarom niet een one way route, met afwisselend eens stuk langs de kust en een stuk door het binnenland?

Misschien kun je wat tips uit ons reisverslag 2006 halen; wij zijn toen in Seattle begonnen en in San Francisco geëindigd.

Marianne
#4 - 09-07-2007, 00:08 uur

Vegas

Ben eigenlijk wel benieuwd naar het weer in deze periode langs de pacific coast.
#5 - 09-07-2007, 08:13 uur

BelCan75

Hallo,

Zoals Marianne zegt ik denk wel dat Mount St. Helens ook wel de moeite is om te bezoeken en Olympic National Park ook (daar gaan wij binnen 2 weken naartoe).  Ik zou in de buurt van Seattle je ook nog willen aanraden om Mount Baker te bezoeken.  Schitterend gebied met prachtige zichten en een paar uurtjes rijden van Seattle.  Deze berg kan ik zien vanuit mijn achtertuin 1smile  Kijk eens op de volgende website: http://www.fs.fed.us/r6/mbs/recreation/activities/index.shtml

Voor die 7 dagen tussen Seattle en San Francisco stel ik het volgende voor: 
*Van Seattle naar Astoria/Warrenton,  je volgt I5 tot in Longview waar je dan de Columbia Rivier over rijdt en zo naar Oregon binnen gaat.  Vandaar uit ga je richting Astoria.  Verblijf in deze buurt een nacht of misschien zelfs 2. Wij hadden een huis gehuurd in Warrenton ($99 USD per nacht in juli) en we zaten op een 5 minuten wandelen van een prachtig strand.  Hier zou ik Astoria wat bezoeken en ga ook eens over de Astoria Bridge terug Washington binnen om daar de Long Beach Peninsula te bezoeken.  Een park op deze peninsula zeker de moeite waard hier is "Cape Disappointment State Park". 

*Van Astoria stel ik voor dat je dan richting Lincoln City gaat, waar je dan ook weer een nacht kan verblijven.  Stop onderweg zeker even in het gezellige stadje Seaside en daarna kan je verder naar Cannon Beach.  Hier moet je zeker stoppen, vooral aan Ecola State Park waar je heel wat tijd kan doorbrengen.  Hier heb je prachtige zichten over de sea stacks van Cannon Beach, je hebt er ook Indian Beach en veel mooie wandel mogelijkheden.  Cannon Beach zelf is ook de moeite om te bezoeken!   Dan ga je weer verder en hier kan je dan ook even stoppen aan Arch Cape wat ook een hele mooie plaats is.  Andere prachtige plaatsen om te stoppen onderweg naar Lincoln City zijn: Oswald West State Park, Nehalem Bay State Park, Rockaway Beach, Tillamook Bay, Cape Meares State Park, Cape Lookout State Park en alle andere parken die staan aangegeven.  Hier ben je gerust een dag mee zoet en langer ook als je wil. 1smile

Dan zou ik van Lincoln City naar Coos Bay gaan waar je dan ook weer een nacht kan verblijven en alles wat er tussen ligt bezoeken.  Van Coos Bay dan richting Brookings wat op de grens ligt met Californie. Van Brookings kan je dan naar McKinleyville waar je dan nog een nacht kan verblijven en dan van hieruit naar Mendicino waar het ook heel mooi is, hier kan je dan ook een nacht verblijven.  En dan uiteindelijk van Mendocino langs de kust op naar San Francisco. 

Ik hoop dat dit je wat verder kan helpen!
Vele groetjes,
Ann  :)
#6 - 11-07-2007, 20:51 uur
Belgische in Vancouver, CANADA ~ 
Mijn Blog met Foto's of Mijn Foto Albums


leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15