Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wegafsluiting Zion voorjaar 2010

Discussie gestart

Marianne

Voor degenen die in het voorjaar naar Zion gaan:

Citaat
Roadwork Closures and Delays Coming in 2010

Major roadwork will occur on the Zion Mt.-Carmel Highway in the spring of 2010. Expect delays and temporary closures. Details will be posted on this website when they are available.
 
Meer informatie komt op de NPS-site.

Voor mensen die van Zion/Springdale naar Page of Bryce gaan betekent een afgesloten weg omrijden via de I15 of Hurricane.

Marianne
#1 - 04-11-2009, 18:22 uur

Eric

Dank voor de melding.
Ben net aan het plannen voor het voorjaar, maar ik denk dat ik Zion maar moet overslaan...

Eric
#2 - 04-11-2009, 23:25 uur

Marianne

Waarom zou je Zion overslaan? Ik weet niet hoe de rest van je route is, maar zoals ik al aangaf zijn er goede alternatieven, deze kosten hooguit een uur extra. Ik zou ook verdere mededelingen afwachten. Als er alleen maar sprake is van delays zou ik dat accepteren, het blijft een prachtige route met nog de mogelijkheid om de Canyon Overlook Trail te doen. En het geeft jeook een goede reden om het noordelijk deel van Zion te bekijken, bij de ingang langs de I15. Ook de moeite waard!

Nog even voor de duidelijkheid: de werkzaamheden betekenen niet dat je de canyon niet in zou kunnen!
Het gaat voor zo ver ik kan nagaan, om de UT9, zie dit kaartje, niet de weg het park in.

Marianne
#3 - 05-11-2009, 08:24 uur

Eric

Je hebt gelijk.
Ik zie nu dat omrijden via de 389 een uur extra reistijd oplevert. (ik kom dan waarschijnlijk uit Page)
Kortom, Zion zit er weer in.

Eric
#4 - 05-11-2009, 10:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15