Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

welke fotozaak in LA vlakbij LAX

Discussie gestart

sander1602

Hoi

Wij gaan over een aantal weken naar Amerika zoals sommige misschien al weten en wij zijn nog op zoek naar
een goede fotozaak aangezien wij nog een aantal fotospullen willen kopen(camcorder,macrolens van olympus of sigma en een fisheye lens)

Hebben jullie nog tips voor goede zaken niet de walmart aub want die hebben niet wat wij zoeken heb ik al gezien op internet.

Gr Sander
#1 - 21-08-2008, 19:43 uur

wim put

Foto's kun je overal laten ontwikkelen. Maar fototoestellen kopen kun je beter naar Best Buy, Brands mart USA.
Wim
#2 - 21-08-2008, 21:22 uur
usa.eigenstart.nl

Ine

In Manhattan Beach, iets ten zuiden van de LAX airport staat een kleine Mall met daarnaast een giga grote winkel van Fryss. Zoiets heb je waarschijnlijk nog nooit gezien, allemaal electronica en een enorme collectie camera's e.d.
Heb je een auto kan je er via Sepulveda Blvd. heenrijden. Heb je geen auto, kan je met dat shuttletreintje dat 1 x per uur vanaf Century Blvd. gaat heen rijden.
Kijk maar op hun website, ook voor het juiste aderes:
http://www.frys.com/
#3 - 22-08-2008, 12:28 uur

Matthe

Geen Wallmart...
Er zijn grotere Wallmarts die toch een aardig aanbod hebben wat dat betreft..
#4 - 23-08-2008, 19:44 uur

sander1602

Hoi Matthe

Zoals gezegd ze hebben bij de walmart niet alles,wat ik tenminste heb gezien op de internetsite ik zoek namelijk spullen van olympus (telemacrolens en fisheye lens o.a).
Vandaar dat ik erbij heb gezegd geen walmart maar we gaan er voor de rest veel halen hoor bv kampeerspullen wij gaan namelijk rondtrekken met een tent.
En onze eigen tent weegt 23 kilo dus dat wordt hem niet om mee te nemen in de koffer.

Gr Sander
#5 - 24-08-2008, 16:24 uur


leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15