Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

WElke route Las vegas - las vegas 2014

Discussie gestart

Marianne

Vanuit Tropic ben je vrij snel bij de rim. Voor het uitzicht moet je bij Sunset Point of sun Rise Point zijn of ergens daartussen voor de mooiste uitzichten. Inspiration Point is ook een mooi uitzichtpunt. Midden op de dag zijn de kleuren een stuk fletser.

Zie www.nps.gov/brca voor de kaart van het park (links, onder park maps).

Marianne
#46 - 14-01-2014, 21:35 uur

vanpoecke

Wat was ook alweer het mooiste stukje kust, moet ik er bij santa cruz al op?
#47 - 15-01-2014, 16:58 uur

vanpoecke

Nog even over de park pass, mijn eerste national park is death valley, weet iemand waar ik hier de pass moet kopen en moet ik dat niet als eerste doen?
#48 - 25-01-2014, 09:24 uur

Cees A

Een Annual Pass (zie ----> http://www.nps.gov/deva/planyourvisit/feesandreservations.htm ) koop je normaal gesproken bij het hokje aan de ingang van het 1e park dat je bezoekt.
Als dat hokje niet bemand is of als er geen hokje is koop je je annual pass bij het visitorcenter.
Op de kaart die ik je eerder gaf staat vermeld waar dat visitorcenter is.
#49 - 25-01-2014, 10:00 uur

vanpoecke

Weet iemand of er bij death valley een hokje is dan? Ik wil namelijk eerst als ik het park inkom naar dante s view en kom dan niet eerst dan niet eerst bij het visitor center is dat niet erg dan?
#50 - 25-01-2014, 12:18 uur

Cees A

Op de 190 is alleen een self service kiosk waar je een entree-kaartje uit een automaat kunt trekken.
Als je een annual pass wil hebben moet je die kopen bij het 1e ranger station of visitor center dat je tegenkomt.
Voor jou is dat Furnace Creek.

 
#51 - 25-01-2014, 13:48 uur

Marianne

Je krijgt het bedrag van het entree-kaartje terug als je een annual pass koopt, ik deed dat zo in 2011 toen DV ook ons eerste park was.

Marianne
#52 - 25-01-2014, 13:53 uur

vanpoecke

Marianne zei je bij het visitors center gewoon dat je een park card gekocht had mar eigelijk een annual pas wilde dan?
#53 - 25-01-2014, 19:54 uur

Marianne

Ja, je moet het kaartje bewaren, en dat inleveren als je de annual pass koopt. Dan krijg je daarop 20 dollar korting. Het is daar heel gebruikelijk dat je het op die manier doet omdat je bij die automaat geen annual pass kunt kopen. Je kunt ook eerst naar het visitor center rijden als je dat handiger vindt. Het is sowieso handig om zo snel mogelijk naar het vc te gaan omdat je daar een kaart van het park en het krantje kunt krijgen.

Uit mijn reisverslag:
Op vertoon van ons toegangskaartje van gisteren hoef ik maar 60 dollar te betalen in plaats van 80.

Marianne
#54 - 25-01-2014, 21:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15