Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

western stadje

Discussie gestart

ouderdorp

hoi,

we zijn van plan om met twee kinderen van de zomer met de camper het befaaamde rondje te doen . nou is een zoon helemaal zot op cowboys en was ik beniewd of er ergens een leuk "western "stadje te bezoeken is !

vast bedankt
#1 - 16-01-2005, 23:36 uur

visuar

Welk rondje is dat? Als je de route die je gaat volgen beschrijft kunnen andere mensen je denk ik beter helpen met waar eventueel iets zou zijn! Natuurlijk heb je in LA ook film studios waar je tours kunt doen door namaak western stadjes enzo (wat ik begrepen heb)
#2 - 17-01-2005, 11:53 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Deion

Ik weet ook niet wat het rondje is, maar ik ben in Scottsdale in een nagebouwd westernstadje geweest compleet met cowboys enzo.
Het heet Rawhide en er is van alles te doen, zeker voor kinderen.

http://www.rawhide.com/

Ik zou zeggen kijk eens op hun site. Ze hebben in ieder geval een soort stuntshow met cowboys, je kan goud zoeken en meer van dat leuks.  ;D
#3 - 17-01-2005, 12:02 uur
« Laatst bewerkt op: 18-01-2005, 00:39 uur door Deion »

stinger

ja,het ligt eraan welk rondje je gaat doen,maar ik weet een heel leuk western stadje in wyoming,Jackson Hole.ik ben hier een jaar of 10 geleden geweest,en politie reed toen nog te paard door de stad,postkoetsen rijden door het stadje.echt een aanrader !!!
#4 - 17-01-2005, 20:51 uur

ouderdorp

het is de bedoeling om in san fransico te beginnen en dan via los angeles , san diego ,grand canyon , las vegas , seqoua  , yosemite weer terug naar san fransico te gaan
#5 - 17-01-2005, 22:49 uur

Ebelix

Een erg toeristische "wildwest" stadje is Galico. Ligt langs de weg tussen LA en Las Vegas, net na Barstow. Staat aangeduid als Ghost Town. Is wel leuk maar niet super.
#6 - 18-01-2005, 10:11 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Wop

Een erg toeristische "wildwest" stadje is Galico. Ligt langs de weg tussen LA en Las Vegas, net na Barstow. Staat aangeduid als Ghost Town. Is wel leuk maar niet super.

Ik zou er in ieder geval niet voor omrijden..
Das zonde van je tijd..
We zijn er in 2000 geweest, voor verschillende "attracties" moest je apart betalen.
#7 - 22-01-2005, 22:12 uur

renellen2001

Een erg toeristische "wildwest" stadje is Galico. Ligt langs de weg tussen LA en Las Vegas, net na Barstow. Staat aangeduid als Ghost Town. Is wel leuk maar niet super.

Inderdaad niet voor omrijden: erg toeristisch en voor de meeste dingen moet je nog extra betalen. Voor kinderen kan het wel grappig zijn. http://www.ghosttowns.com/ Dit is een website waar je alle ghosttowns kan vinden in de us. Hier kunnen wel leuke plaatsje bij zitten.
#8 - 23-01-2005, 10:37 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15