Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie heeft er (behalve commentaar) nog bruikbare tips?

Discussie gestart

pepilein

`Hoi Kelly,

toevallig, maar ook wij logeren in Excalibur in Las vegas. Prijstechnische redenen ook inderdaad en toch ligging aan de strip!  ps ben in feb. nog een weekje in Egypte geweest en hebben geoefend met vliegen met die kleine  ;)

gr Peter
#16 - 08-05-2009, 18:26 uur

Kelly

Hoi Peter,

idd toevallig dat jullie ook in het Excalibur zitten. Volgens mij is het een mooi hotel met een goede ligging.

Wij zijn voor de eerste keer naar Egypte geweest toen onze oudste zoon 7 maanden was. Nu zijn we voor de 5e keer geweest. Heerlijk  8)

Nemen jullie je eigen autostoeltje mee? Wij willen bij de eerste de beste Walmart oid autostoeltjes/stoelverhogers kopen. Via internet kan je al modellen en prijzen bekijken. Ook kan je de verkoopadressen raadplegen.

Gr Kelly
#17 - 08-05-2009, 21:26 uur

pepilein

Hé Kelly,

goede tip dat van Walmart. Had ik zelf ook al aan gedacht. Stuk goedkoper als per dag $6 betalen bij het verhuurbedrijf.
p.s. Toen wij in feb. naar Egypte gingen was onze zoon ook 7 maanden... Leuke toevalligheden niet? ;D

gr Peter
#18 - 08-05-2009, 22:17 uur

Kelly

Hoi Peter,

ja echt grappig en toevallig. Ik vind het dan ook erg knap dat jullie met jullie zoontje op deze manier op vakantie gaan. Voordat wij kinderen hadden zijn we veel buiten Europa op vakantie geweest en toen we kinderen kregen zijn we in europa op vakantie gegaan (met de kinderen dan en buiten 5x Egypte) maar nu de jongens 6 en 8 zijn willen we weer graag naar Amerika en daar rondtrekken. We hebben wel altijd veel gedaan en gezien op vakantie met de kinderen. Als je dit vanaf het begin met de kinderen al doet vinden ze dat ook echt leuk. Nu ben ik dus heel benieuwd hoe ze Amerika zullen vinden en hoe alles zal gaan. Ik heb er heel veel zin in.

Ik zal in jullie schema dat jullie in LA ook naar de Angels willen gaan. Wij zijn ook bezig met kijken op Ticketmaster.com

Gr Kelly
#19 - 09-05-2009, 22:25 uur

pepilein

he Kelly,

ja doen we heel bewust dat reizen met de kleine. natuurlijk passen we ons wel een beetje aan, maar ook vooral omdat ie nu gratis reist en alles heel voorspoedig gaat nemen we em natuurlijk mee. Ondanks wat stille protesten om ons heen die het allemaal maar gek vinden en die menen dat je ook dichterbij een leuke vakantie kan hebben. Dat is natuurlijk ook zo, maar wij denken dat het zo ook kan. We hopen dat we het vol kunnen houden al zal er in de toekomst heel goed gepland moeten gaan worden en gespaard (werken niet meer beide fulltime en leveren wel wat in, maar dat geeft niks)

3 jaar geleden zijn we 3 x naar het honkballen geweest. Voor san francisco had ik online kaarten besteld en voor phoenix en san diego ben ik gewoon op de speeldag naar het stadion gegaan en was het geen probleem om kaarten te krijgen. Nu zitten we natuurlijk met die kleine en gaan we maar 1 x (toevallig past het ook maar 1 x in ons schema) Mijn tip is: kijk rechstreeks op de site van het honkbal team. (gewoon naar MLB.com en dan naar de site van de club. Dan naar purchase tickets en je krijgt gelijk een overzicht van data prijzen en plekken waar je zitten kan. Ik denk goedkoper als ticketmaster, maar ben er geen expert in) Ik ga denk ik nu wel online bestellen voor LA Angels, weet ik tenminste zeker dat ik ga  :)

gr peter
#20 - 10-05-2009, 00:00 uur

Kelly

Hoi Peter,

bedankt voor de tip over het honkbal. Ik zal eens gaan kijken en plannen. Dat vind ik zo leuk he, al dat zoeken en plannen.

Nogmaals ik vind het heel goed van jullie hoor dat jullie met jullie zoontje lekker op vakantie gaan. Ik zeg ook altijd dat het vakantie is voor de kinderen maar ook voor papa en mama en die willen graag wat zien en doen.  :) Nu zitten jullie ook nog lekker buiten de schoolvakanties waar wij wel gebruik van hebben gemaakt tot de kinderen naar school gingen. Minder druk, warm en duur. Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie het gaan hebben en hoe het gaat met jullie zoontje.

Groetjes Kelly
#21 - 11-05-2009, 16:49 uur

pepilein

Hoi Kelly,

we zitten beide in het (basis-)onderwijs (ik gym, en zij groepsleerkracht) en hebben speciaal toestemming gekregen om 2 dagen eerder weg te mogen. Scheelde namelijk €750....  Dus normaal gesproken  zullen we altijd tijdens de schoolvakanties moeten...haha ;D Vorig jaar zijn we tijdens de mei vakantie geweest ( 1 week in Vegas, ze was toen 31 weken zwanger.. haha  ja we wilde graag nog ff  en zo konden we shoppen voor de kleine natuurlijk en t was een stuk minder warm en druk inderdaad) Overigens is dat toen heel goed gegaan hoor. Dus eigenlijk gaat onze zoon voor de 2e x mee. ;)
Laat maar ff weten of t lukt met t honkbal.
ps  de voorpret is idd errug leuk en dit forum ook  :)

groetjes Peter
#22 - 11-05-2009, 21:58 uur

Kelly

Hoi Peter,

wij zitten nu ook vast aan de schoolvakanties en daar is niets mis mee.
Ik ga eens zoeken op die site die je doorgaf een ook voor football wil ik nog gaan kijken. Allemaal leuk  :)

Succes verder met plannen.

Groetjes Kelly
#23 - 12-05-2009, 15:08 uur

Hans B

Ik ga eens zoeken op die site die je doorgaf een ook voor football wil ik nog gaan kijken. Allemaal leuk  :)

De enige sport die tijdens de zomer beoefent wordt is honkbal (MLB).

Ijshockey (NHL) en Basketbal (NBA) spelen nu hun ½ finales en finales en zijn 1e week juni uitgespeeld.
Ze beginnen pas in oktober en november weer.
Het Footbal (NFL) seizoen is erg kort en begint ½ september en eindigt in februari.

#24 - 12-05-2009, 15:56 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Kelly

Hoi Hans,

volgens mij kwam ik op de dagen dat wij in San Francisco zitten (12 t/m 15 aug) de Oakland raiders tegen de Dallas cowboys tegen. Is dat wat anders of zit ik er nu helemaal naast. Ik ben niet zo'n kenner namelijk  :)

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Kelly
#25 - 12-05-2009, 18:36 uur

Hans B

Niets is onmogelijk.
Ik ben zelf een keer langs Green Bay gereden eind juli waar toen de eerste training begon.
De zou best kunnen zijn dat tijdens jouw reis er een oefenpartij is gespeeld.
De NFL competitie echter begint pas in september, maar een oefenpotje is natuurlijk ook niet te versmaden.

Hans
#26 - 12-05-2009, 18:55 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15