Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie heeft er ook al eens een groepsrondreis door het Westen gemaakt?

Discussie gestart

Mandy1982

Ik ben benieuwd wie er ook al eens een (14-daagse) groepsrondreis door het Westen heeft gemaakt.

- Met welke maatschappij heb je gevlogen?
- Via wie/wat heb je geboekt?
- Heb je voor-en nadelen meegemaakt met deze reis?
- Zou je het nog een keer doen?
- Hoe was de verhouding qua leeftijd onderling?
- Heb je genoeg tijd gehad om alles te bezichtigen?

Deze route hebben mijn vriend en ik namelijk geboekt:

http://www.groepsrondreizen.nl/reis/programma.asp?packageid=3131

Alle tips en reacties zijn welkom.

P.S. Iedereen alvast een gezond en knallend 2008 gewenst!!
#1 - 31-12-2007, 10:36 uur

Yessica

Ik vind het een mooie rondreis! Nadeel van rondreizen blijft vaak het "overal geweest, niks gezien" vanwege het sneltreintempo waarmee ze je langs alle bezienswaardigheden slepen. In deze rondreis is het echter iets minder erg dan ik wel eens gezien heb bij andere rondreizen. Jammer alleen van dat ene dagje in San Francisco.

Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor een groepsreis hebt gekozen?
#2 - 31-12-2007, 11:19 uur



Mandy1982


Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor een groepsreis hebt gekozen?

We hebben eigenlijk voor een groepsrondreis gekozen omdat dit voor ons ook echt de eerste keer naar Amerika is. Wij wilden goed van het uitzicht gaan genieten en op plekjes komen die voor reisbegeleiders bekend zijn. We waren bang dat als we zelf aan auto zouden gaan huren dat we dan meer op de weg aan het letten zijn dan genieten van het uitzicht. Uiteraard kun je met een eigen auto stoppen waar je wilt, dus dat is ook wel weer een voordeel.
We proberen dit gewoon eerst uit en als het goed bevalt (waar ik absoluut geen twijfels over heb) zullen we terugkomen om alles nog eens rustig te gaan bekijken..
Ik heb foto's gezien van mensen die deze groepsreis ook gemaakt hebben en tevens verslagen gelezen en allen waren ze enthousiast en supermooie foto's.

Groetjes,
Mandy
#3 - 31-12-2007, 11:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15