Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wordt het weer Amerika in 2015.

Discussie gestart

TondeG

Even een update van dit topic. We hebben een nieuw (1929) huis gekocht ;D. 1 oktober krijgen we de sleutel dus een reis zoals omschreven in dit topic gaat het dit jaar niet worden. ik wil nog wel weg van de zomer en  een aanbieding met een lage vliegprijs naar NY of Chicago zou welkom zijn. Ik blijf nog steeds genieten van dit mooie forum of ik nou weggaat of niet  >:D
#46 - 01-04-2015, 23:46 uur

Cees A

Leuk vooruitzicht Ton ! Gefeliciteerd  met de aankoop.
Nu heb je inderdaad belangrijker dingen te doen.
Maar ........ Amerika loopt niet weg
#47 - 02-04-2015, 08:21 uur

Dirc

Ha Ton,

Ook goed nieuws! Je kan niet alles in 1 keer he!
#48 - 02-04-2015, 09:14 uur

Wop

Gewoon betrokken blijven bij het forum.. Houdt je ook Amerika gevoel aan over  :P
#49 - 02-04-2015, 16:08 uur

TondeG

Gewoon betrokken blijven bij het forum.. Houdt je ook Amerika gevoel aan over  :P

Ja doe ik zeker.

Ook goed nieuws! Je kan niet alles in 1 keer he!

Nee het voordeel is dat het er nu duidelijkheid is en mbt de reis totaal niet. We hebben er zin an en wat ik zei een tripje van een dag of zeven zit er nog in  :dansbanaan:

Leuk vooruitzicht Ton ! Gefeliciteerd  met de aankoop.
Maar ........ Amerika loopt niet weg

Bedankt, nee zeker niet. Er al naar uitkijken ook al weet je dat je niet gaat is al een feestje, nou ja een klein feestje dan  :)
#50 - 02-04-2015, 22:59 uur

TondeG

Even een update. Inmiddels huis gekocht en huis verkocht  >:D
Mijn dochter en zoon willen de laatste week augustus een week weg, hoop er 10 dagen van te maken. Het liefts naar Amerika natuurlijk , maar zo kort heeft dat zin? Mijn dochter is al in NY geweest. Wat zou je nu in een een korte tijd kunnen doen. Voorwaarden is dat een ticket rond de 550 euro moet liggen. chicago lijkt me ook wel wat al weet ik niet waarom.

De reis die in deze topic is bedacht ga ik zeker nog doen maar toch een week USA zou ook al geweldig zijn. Zekerheid is er nooit, maar ik moet toch ergens beginnen. Alvast bedankt. De tijd zou zijn van 22-8 tm 30-8 .

#51 - 21-05-2015, 22:30 uur

Marianne

Ik vind 10 dagen wel weinig. Maar het kan natuurlijk wel. Voor 550 euro zal het echter wel lastig worden, dan zal het sowieso de oostkust worden tenzij je ergens een mooie deal kunt vinden. Misschien een klein rondje noordoosten met bijvoorbeeld Washington? Gaat het je met name om de steden? Dan kun je in Europa ook wel iets leuks vinden.

Marianne
#52 - 21-05-2015, 23:26 uur

Yessica

Florida wellicht?
#53 - 22-05-2015, 01:30 uur



Cees A

Ben je al eens in Washington geweest ?
In Washington kun je je best een aantal dagen vermaken.
Voor wat natuur kun je korte trips maken naar Shenandoah national Park en naar Great Falls national park.
Of je rijdt naar Gettysburg (slagveld burgeroorlog) en naar Lancaster om te zien hoe de Amish leven.  Ook niet ver van Washington.
#54 - 22-05-2015, 05:03 uur

TondeG

Ik vind 10 dagen wel weinig.

Ja is ook niet veel maar Wie het kleine niet eert.............. Men gaat ook voor 5-6 dagen NY en vliegen weer terug.

@ Jessica, ja Florida zijn we geweest, vonden wij erg leuk en is ook een optie.

@ Cees, Washinton ga ik bekijken en vooral uitstapje naar de parken klinkt goed.
#55 - 22-05-2015, 08:09 uur

Hans B

Wellicht een 1way.
chicago-detroit-niagara falls-washington
maar ik weet niet of je dat ik 10 dagen kunt doen
#56 - 23-05-2015, 11:45 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15