Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Accommodatie Yellowstone NP

Discussie gestart

Hans B

Als je eerst de Grand Teton doet, is de boottocht en wandeling een hele goede.


PS: Is er nog wat geworden van de Australiëplannen van je dochter?
Ja, ze is ½ september vertrokken en komt in juni 2011 weer terug.
m&mdownunder.nl
#16 - 04-11-2010, 10:48 uur
« Laatst bewerkt op: 04-11-2010, 10:50 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Swissdutchie

Hoi Jez,
We hebben inderdaad een Pioneer Cabin geboekt. Ik zag je bericht helaas pas toen we net de boeking hadden gedaan. Er schijnen inmiddels inderdaad verschillende van de oude cabins opgeknapt te zijn. Deze heten echter volgens de website Frontier Cabins en zijn een stuk duurder. Helaas zijn deze niet online te boeken. Ik denk, dat we de reservering voorlopig gewoon laten lopen. 2 nachtjes zullen we wel overleven.
Groetjes,
Franziska

Hoi Hans,
Wederom bedankt voor de tips.
Ik hoop dat je dochter het in Downunder naar haar zin heeft. Zal binnenkort een keer haar site bekijken.
Groetjes,
Franziska
#17 - 04-11-2010, 20:16 uur



Swissdutchie

Dag allemaal!
Over een paar uurtjes is het dan zover. We vertrekken richting Schiphol, waar we nog een nachtje in een hotel door zullen brengen, alvorens morgen vroeg naar de States te vliegen. Ook deze keer houden we weer een weblog bij, waar jullie kunnen meegenieten van onze belevenissen:
http://franziskaenklaas.waarbenjij.nu/
Ik wou nogmaals iedereen bedanken hier op dit forum, die ons geholpen heeft met de planning van deze reis! Ik heb hier echt heel veel goede tips gekregen. Super bedankt!
Groetjes en voor iedereen die nog mag een goede reis,
Franziska
#18 - 10-09-2011, 13:42 uur



Steson

Ik ga jullie reisweblog zeker volgen, omdat wij deze reis volgend jaar gaan doen (maar dan rechtsom).
Maarre..... alle verhalen in Nederlands, Engels en Duits ??
Daar gaat wel wat tijd inzitten zeker !!!

Ik hoop dat jullie zonder enige vertraging nog de aansluitende vlucht in New York hebben gehaald.....
Ben benieuwd of jullie dan iets gemerkt hebben van deze dag !

Have fun !
 :afro:
#19 - 11-09-2011, 10:33 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Old Faithful

Hallo,

Ik ga jullie reisverslag ook volgen en ik wens jullie een hele fijne reis.
#20 - 11-09-2011, 13:13 uur
Groet,

Old Faithful

Swissdutchie

Helaas, de vakantie is al weer voorbij. We hebben een geweldige reis achter de rug met vooral  heel veel natuurschoon en wildlife. Ook het weer was gewoonweg geweldig. We hebben nog geen dag zonder zon gehad en als het een keer regende, zaten we meestal toch in de auto. We zouden onze reis zo nog een keer over willen doen, al zouden we dan graag nog minstens een week achteraan willen plakken. Want alhoewel we voor een redelijk korte route hadden gekozen (tenminste die indruk kregen wij, als we onze route met die van anderen vergeleken), kwamen we natuurlijk weer tijd tekort. Zo hadden we in alle parken nog minstens één extra dag kunnen gebruiken om te wandelen, in alle rust op zoek naar wildlife te gaan of gewoon een keer een dagje niets te doen. Maar ook in bij voorbeeld Cody en in de Black Hills hadden we graag nog een beetje meer tijd gehad, want er valt ook daar best een hoop te zien en te doen.
De gedetailleerde berichten over onze reis kunnen jullie op onze eerder genoemde blog nalezen. Daar vinden jullie ook een kleine selectie van onze foto's. Veel plezier!
Groetjes en nogmaals bedankt voor alle hulp en goede tips, die we op dit forum hebben gekregen,
Franziska
#21 - 02-10-2011, 17:55 uur



Hans B

De gedetailleerde berichten over onze reis kunnen jullie op onze eerder genoemde blog nalezen. Daar vinden jullie ook een kleine selectie van onze foto's. Veel plezier!
Zal ik doen.
#22 - 04-10-2011, 21:19 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15