Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Yellowstone

Discussie gestart

MiamiHeat

Ik wil de pret niet bederven maar ik zou Moab overslaan want je houd met deze route echt geen tijd over om daar iets te bekijken! Je hebt in Moab alleen al drie parken die echt een bezoek waard zijn; DeadHorse, Canyonlands en natuurlijk Arches...wij hebben in 2008 alleen al 3 dagen in Moab doorgebracht. Dan de route van Moab naar Rocky Mountains....via Highway 15 wat een fantastische weg is om te rijden. Wij hebben er al twee dagen over gedaan om van Estes Park naar Moab te rijden.....er is onderweg zoveel moois te zien. Ik zou dan eerder 'bovenlangs' rijden van Grand Teton in de richting Denver.

Tis natuurlijk allemaal persoonlijk maar ik zou Moab bewaren voor een volgende x
#16 - 12-01-2011, 19:35 uur

Hans B

Als prijs belangrijker is dat kwaliteit moet je het zo doen als je zelf graag wilt.
#17 - 13-01-2011, 14:43 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MarkAnnemie

Ik had Moab erbij gezet omdat dat hier aangeraden werd. Was wel de bedoeling om enkel het Archespark te doen dan. Maar ik ga is bekijken hoe de route daar anders kan.

Prijs is niet belangrijker, maar 't moet wel betaalbaar blijven. 400 euro meer om dichterbij Yellowstone te landen, dat is een serieus bedrag. Met dat geld betalen we 3 overnachtingen. En ons budget is nu eenmaal niet eindeloos, mss bij jou wel Hans B.
#18 - 14-01-2011, 12:11 uur

Hans B

En ons budget is nu eenmaal niet eindeloos, mss bij jou wel Hans B.
Nee, helaas mijn budget is niet groter als dan van anderen, aan de ene kant kun je wel 4 x € 100 (vliegticket?) goedkoper uit zijn, aan de andere kant zit je nu met veel extra reistijd (Denver - Yellowstone), terwijl je die eigenlijk liever niet hebt omdat je vakantie maar 14 dagen is.
Ik heb zelf even gezocht op Bru-Bzn (100 km noord van Y), hier hebben wij 5 jaar onze camper gestald gehad.
Retour € 1000 voor het hoogseizoen. Veel goedkoper tref je het niet en het scheelt je 2 reisdagen.
Succes met de puzzel.
#19 - 14-01-2011, 13:31 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MarkAnnemie

Die extra reistijd vinden we nu niet echt erg. Het autorijden is voor ons ook vakantie.

Via welke website heb jij zo'n goedkope tickets gevonden dan? Ik heb ernaar gezocht maar nergens zo goedkoop gevonden.
#20 - 14-01-2011, 13:41 uur

djengo

Hoi, Ik zou Moab overslaan. de Black Hills in South Dakota zijn zeker de moeite waard. Onderweg naar Yellowstone kom je nog langs Devils Tower en Medicine wheel en Cody.

#21 - 15-01-2011, 14:02 uur

Hans B

Die extra reistijd vinden we nu niet echt erg. Het autorijden is voor ons ook vakantie.
Via welke website heb jij zo'n goedkope tickets gevonden dan? Ik heb ernaar gezocht maar nergens zo goedkoop gevonden.
Autorijden in de VS is ook fun. Ik betrek het alleen op de korte tijd die je hebt (14 dagen) en het toch wel behoorlijke programma wat je wilt. Zien is wandelen, zeker in Yellowstone. Ik heb gekeken bij United.com, gewoon bij de vliegmaatschappij zelf. Als data heb ik 25 juni - 16 juli ingevuld. Het kwam op € 1025 als ik me niet vergis. Misschien is starten in Denver en eindigen in Salt Lake City een optie, is ook voor die prijs.
#22 - 15-01-2011, 16:28 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

koosv

Hoewel ik ooit ook via Denver heb gevlogen, heb ik me de laatste tijd niet gerealiseerd dat het zo voordelig is om een retour te boeken naar die plaats. Dan ben je ook redelijk dichtbij Moab. Maar ik moet altijd zonodig via LAS vliegen....

Ik zie retourprijzen van €462 vanaf Brussel. Bijvoorbeeld, gebruik de volgende zoekmachine: http://www.vliegticketstool.nl/selecteer/BRU-DEN
ik heb willekeurig ingevuld 14 - 28 juni. In het scherm heb je de keuze uit een veertiental doorverwijzingen/reisbureaus.
Ik heb gekozen voor GoLeif.nl, en ziedaar er rolt een bedrag uit van 462 euro (met USAirways) inclusief alle kosten, wel een paar vinkjes uitzetten aan het eind.
#23 - 15-01-2011, 17:19 uur

Loek

Het kan aan mij liggen, maar ik vind de afstand Denver Yellowstone echt wel meevallen.  Ik heb het verschillende malen gereden, en als je niet veel stopt onderweg doe je het makkelijk in een dag.  Met een camper is het een ander verhaal, daar moet je nu eenmaal wat extra tijd in rekening brengen.  In Juni van dit jaar rijd ik weer naar Yellowstone, en ik heb er weer slechts een dag voor gereserveerd om daar te komen.  Ik blijf wel 5 dagen in Y zelfl.
#24 - 15-01-2011, 20:08 uur

Hans B

Loek, wonende IN Denver heb jij natuurlijk een zeer bevoorrechte positie.
RMNP en de Black Hills die op een steenworp afstand liggen kun jij op een weekend bezoek doen, maar zoals wij -van over ver- mogen deze natuurlijk niet ontbreken tijdens een veelal eenmalig geplande USA vakantie.
#25 - 15-01-2011, 20:39 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MarkAnnemie

Tja, de vliegtickets zijn ondertussen al geboekt, dus daar valt niets meer aan te doen. Mss dat we wat beter hadden moeten zoeken, maar nu hebben we ook maar 1 overstap en de uren vallen heel goed mee, toch ook niet onbelangrijk.

Ook belangrijk is dat we niet de intensie hebben om alles te zien op deze reis, we selecteren wat we interessant vinden. De rest is voor een volgende Amerika reis. Zo blijft er ook wat over om terug te komen.  ;)
We gaan de hotels nu toch zelf boeken, valt toch goedkoper uit. Enkel grand Teton wordt moeilijk om iets te vinden denk ik.
#26 - 16-01-2011, 12:31 uur

Marianne

Voor GT kun je eens naar Colter Bay kijken, dat is denk ik de goedkoopste optie. Wij zaten in 2008 in de Signal Mountain Lodge (zie reisverslag). In Jackson is de Canyon ranch Motel prima en betaalbaar.

Marianne
#27 - 16-01-2011, 13:20 uur

MarkAnnemie

Ondertussen staan we weer een stap verder. Hotels in en rond Yellowstone geboekt. In Grand Teton zitten we in Colter Bay dankzij Marianne, bedankt voor de tip.  ;) Wel een ander hotel.

De route is ook weer beetje aangepast, ik zet ze hier straks nog is op.

Voor een auto heb ik gekeken op www.usareisen.de en dat lijkt wel heel interessant. Voor een midsize SUV komt het bijna 200 euro goedkoper uit dan bij de maatschappij zelf te boeken. Iemand een idee hoe dit kan?
#28 - 18-01-2011, 10:10 uur

wama

Yellowstone is gewoon prachtig.Kan U mijn video laten bekijken die ik in Yellowstone heb opgenomen.
De link:

http://www.youtube.com/watch?v=9u2U6uGLwNM#ws

Veel kijkplezier

Ria en Guido

http://blog.seniorennet.be/1948guido/
#29 - 18-01-2011, 17:55 uur

MarkAnnemie

Mooi en heel interessant.   :afro:
#30 - 18-01-2011, 21:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15