Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Uitwerken route zuidwest Amerika

Discussie gestart

Marianne

Nee, volgens mij kan dat niet. Het is een behoorlijk eind naar het kasteel vanaf het visitor center. Dit doe je met de bus, het is niet de bedoeling dat je er naar toe loopt.
Ik vond de tours erg leuk om te doen, wij hebben 2 keer een tour genomen. Het is prachtig om te zien, maar vooral de verhalen over Hearst en alle beroemdheden die hij daar entertainde zijn erg interessant om te horen.
Maar het kost wel veel tijd. Tegenwoordig is er ook de mogelijkheid om alleen door de tuinen te lopen, je komt dan niet binnen en je hebt geen gids. Maar ook dan moet je gebruik maken van de bussen die vanaf het visitor center rijden. En het is niet gratis.

Marianne
#61 - 16-04-2010, 23:49 uur

Tet14

Toen wij Hearst Castle bezochten moesten we met de bus naar boven. Dat duurde al een kwartier. Maar ons bezoek is van 20 jaar geleden dus wellicht is eea veranderd. Vanaf de kustweg heb je een verrekijker nodig en krijg je geen goede indruk van dit indrukwekkende gebouw en zijn inhoud. Hearst Castle moet je een keer in je leven berzoeken. Heel  bizonder. Probeer ook eens de film Citizen Kane te zien.
Tet
#62 - 16-04-2010, 23:52 uur

Huls

Oke. Ik heb google maps er nog eens bijgehaald, en zie nu pas dat het kasteel helemaal niet bij het parkeerterrein ligt. Dan houdt het inderdaad op, en laten we dat schieten (tenzij we ergens nog tijd over hebben, maar ik vermoed van niet).

Ramon
#63 - 17-04-2010, 01:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15