Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondje SF-Yosemite-DV-LV-GC-Sedona-LA-SF. Graag jullie reacties.

Discussie gestart

Arthur A.

Hans en Marianne: weer bedankt!

Hans, gelukkig ben ik weer gerustgesteld mbt het raften. Marianne had een keer een site aan mij doorgegeven waaruit bleek dat bij Lake Isabella geraft kon worden. Ik was even bang dat de brochure mooier was als de reality. In augustus moet het nog kunnen maar het hangt inderdaad wel af van wat voor een "snowpack year" het is.

In Zion gaan we zeker een trail lopen maar welke zal afhangen van hoe laat we daar aankomen (ik probeer redelijk vroeg uit LV te vertrekken maar misschien willen nog 's morgens naar zo'n "commercial center" gaan. Daar zal het een beetje van afhangen en ook of we in Bryce 's middags of 's morgens een trail lopen.

Marianne, ik zal je tips mbt Lee Vining - DV - LV inplannen! We zijn in '94 in DV geweest en wat mij daarvan is bijgebleven is dat het een gekoeld zwembad was in Furnace Creek (lauw dus). Daar willen we dus zeker nog even in ronddobberen.

Moeten we KAO's trouwens een paar dagen vantevoren boeken of is daar meestal wel plaats??

groeten, Arthur
#16 - 18-12-2008, 17:37 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15