Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Pretparken californië

Discussie gestart

Dirc

Ervaringstips voor Disney LA:
-als je in Parijs bent geweest: Dit is totaal anders en dubbel de moeite waard. Mooier, groter en naar mijn mening leuker.
-je kan NIET op 1 dag beide parken doen. Een hop-ticket is zonde van je geld. Bij ons viel de drukte mee, maar 1 dag voor een park is redelijk krap
-maak slim gebruik van de fastpasses die overigens gratis zijn
-ons hotel (camelot inn & suites) heeft eigen parking, op 5 minuten lopen van de disney ingang en boven gemiddelde luxe.

Universals:
-zeer de moeite waar. Park is verdeeld in een upper en lower loft. Upper vooral voor de shows, lower (6 roltrappen de berg af) voor de rides.
-park is compact opgezet en door de vele shows en studio tour weer anders dan andere parken.

Wij vonden dit een zeer goede combi.
#16 - 05-06-2015, 07:21 uur

Suuslaban

Ben heel benieuwd, we zijn 8 jaar geleden voor het laatst geweest, toen was heel Carsland er ook nog niet.

We doen nu dit keer in principe alleen Disneyland (ivm 60 jarig bestaan, en ons eigen 10-jarig huwelijk, zijn daar dan ook op onze dag, leuk detail, onze eerste echte vakantie samen was Disneyland Anaheim) en in ieder geval Six Flags staat HOOG op het lijstje, ivm de Twisted Colossos voor mijn man en voor mij de X2.
We zijn er met Halloween Seizoen dus hebben ook wel zin in een avondje in Six Flags.
Universal slaan we over, we vonden het de eerste keer tegenvallen en we zijn afgelopen jaar in Orlando geweest, en zijn daarom nu vreselijk verliefd op Orlando.  ;D

We twijfelen wel over Knott's Berry Farm.
#17 - 05-06-2015, 15:44 uur
“Laughter is timeless, Imagination has no age and Dreams are Forever”
“If you can dream it, you can do it”
 ***Walt E. Disney***

Dirc

Carsland is in California Adventure en niet in Disneyland.
#18 - 06-06-2015, 07:37 uur

Suuslaban

Carsland is in California Adventure en niet in Disneyland.

I know, ik bedoel met Disneyland ook het algehele resort. Niet enkel dat park.

Het is ook de derde keer dat we gaan  ;)
Dus we kennen onze weg een beetje!  :dansbanaan:
Wij zijn grote fans!
#19 - 08-06-2015, 11:45 uur
“Laughter is timeless, Imagination has no age and Dreams are Forever”
“If you can dream it, you can do it”
 ***Walt E. Disney***

Terpies

Als je echt een fan bent van rollercoasters zou ik eens overwegen naar Cedar Point Ohio te gaan voor bv de Maverick, de top thrill dragster of de GateKeeper.

Ook Bush Gardens in Virginia is een prachtig park met goede rollercoasters.


Hier een totaal overzicht:

http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_roller_coaster_rankings
#20 - 08-06-2015, 18:15 uur
« Laatst bewerkt op: 08-06-2015, 18:37 uur door Terpies »

Suuslaban

Als je echt een fan bent van rollercoasters zou ik eens overwegen naar Cedar Point Ohio te gaan voor bv de Maverick, de top thrill dragster of de GateKeeper.
Ook Bush Gardens in Virginia is een prachtig park met goede rollercoasters.

Hier een totaal overzicht:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_roller_coaster_rankings

Thanks!!!! Wellicht voor een volgende trip ;-)!!!  :afro:
#21 - 09-06-2015, 08:55 uur
“Laughter is timeless, Imagination has no age and Dreams are Forever”
“If you can dream it, you can do it”
 ***Walt E. Disney***

Hans B

Dochter lief werkt in Dubai.
Ze is onlangs naar Ferrari World geweest en heeft de Formula Rossa gedaan.
De snelste ter wereld 240 kmh.
#22 - 09-06-2015, 13:55 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Robert

Dochter lief werkt in Dubai.
Ze is onlangs naar Ferrari World geweest en heeft de Formula Rossa gedaan.
De snelste ter wereld 240 kmh.

Die heb ik laatst in een docu op discovery ofzo gezien........idd de snelste op dit moment en dat in een paar seconden wauw........

Maar die top thrill dragste is volgens mij de hoogste en die gata ook rond de 200 km.

Anyway nog 2 weken en dan zit ik weer in Cali en ga ik weer diverse parken opnieuw bezoeken. Bij universal LA is een nieuwe ride gemodelleerd naar de fast en furious franchise dus daar heb ik wel zin in.......
#23 - 12-06-2015, 19:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15