Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Zion Emerald Pools of Canyon Overlook Trail

Discussie gestart

martinm

Vorig jaar heb ik de Hidden canyon gelopen, ook leuke uitzichten (des te hoger des te mooier).
#16 - 30-06-2011, 17:14 uur

family

Bedankt,
krijg je de overzicht kaartjes wandelingen ook in het park? of neem ik er al copie van?

De Hidden Canyon, is deze gevaarlijk, afgronden?

Groetjes,
Family
#17 - 01-07-2011, 08:25 uur

Marianne

Op het overzicht waarvan Hans de link gaf kun je over de Hidden Canyon lezen: Long drop-offs. Not for anyone fearful of
heights. Follows along a cliff face to the mouth of a narrow canyon.

In het park kun je alle informatie krijgen die je nodig hebt. Het kan ook handig zijn om te informeren in het visitor center wat op dat moment voor jullie de beste optie is.
Je krijgt een krantje bij de ingang maar in het visitor center heb je nog veel meer informatie, vaak gratis.

Marianne
#18 - 01-07-2011, 09:49 uur

martinm

De Hidden Canyon, is deze gevaarlijk, afgronden?

Je moet inderdaad niet bang bang zijn want je moet af en toe langs riggels lopen......met een mooi uitzicht (diep uitzicht....)
#19 - 01-07-2011, 13:31 uur

snoodaard

Vorig jaar heb ik de Hidden canyon gelopen, ook leuke uitzichten (des te hoger des te mooier).
Idd een zeer mooie wandeling en best te combineren met een bezoek aan echo canyon.
#20 - 02-07-2011, 21:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15