Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Zonsondergang

Discussie gestart

sgvb

Wij gaan dus 12 september naar West-Amerika en ik ben erg benieuwd tot hoe laat het ongeveer licht blijft in september.
Ik ben nu weer erg bezig met de routes die we gaan rijden. We willen graag als we vanaf Las Vegas naar Williams rijden, een stukje route 66 rijden. Het is wel weer een omweg. Dus is het de moeite waard om de route 66 te pakken vanaf Kingman?? Via Google maps heb ik begrepen dat we er toch zeker 3 uur langer over doen.
#1 - 18-07-2009, 21:04 uur

jerbia

Wij gaan dus 12 september naar West-Amerika en ik ben erg benieuwd tot hoe laat het ongeveer licht blijft in september.


Op deze website kun je opzoeken hoe laat de zonsopkomst en -ondergang is:

http://www.sunrisesunset.com/usa/
#2 - 18-07-2009, 21:09 uur

Mrjn

Wij zijn vorig jaar oktober van Las Vegas naar Williams gereden, met een tussenstop in Nelson (El Dorado Canyon) om de ghosttown te bekijken en over de Route 66. Was geen enkel probleem, we waren aan het eind van de middag in Williams. (In de Red Garter Inn, erg leuke B&B in een voormalig bordeel. Maar dit terzijde.)
#3 - 19-07-2009, 10:09 uur

sgvb

Bianca bedankt voor de link. Handige site!

Wij zijn vorig jaar oktober van Las Vegas naar Williams gereden, met een tussenstop in Nelson (El Dorado Canyon) om de ghosttown te bekijken en over de Route 66. Was geen enkel probleem, we waren aan het eind van de middag in Williams. (In de Red Garter Inn, erg leuke B&B in een voormalig bordeel. Maar dit terzijde.)

Hoe laat zijn jullie vertrokken uit Las Vegas? Wij logeren trouwens in de Grand Canyon inn, dat ligt in Valle. Maar dat is volgens mij (volgens Google Maps) vlakbij Williams. We kunnen dus mooi de zonsondergang bekijken in de Grand Canyon, als we aan het einde van de middag aankomen.
#4 - 19-07-2009, 11:39 uur

Mrjn

Goeie vraag... Ik denk ergens tussen 8 en 9 uur 's ochtends. Dat deden we meestal.
Vergeet in Valle vooral niet om naar Bedrock City te gaan!
#5 - 19-07-2009, 11:52 uur

sgvb

De volgende dag gaan we van Valle naar Laughlin, dus dan kunnen we ook nog leuke dingen doen.
Ik kijk Kendra op E-Entertainment (voormalig playboy bunny en vriendin van Hugh Heffner)ze heeft nu haar eigen show. In de aflevering van een week geleden gingen zij en haar verloofde naar Bedrock City en dat zag er best leuk uit.
Is het ook de moeite waard in het echt??
#6 - 19-07-2009, 13:15 uur

Mrjn

Het is waanzinnig kitsch en het is ook wel een beetje vervallen, maar wij vonden het bijzonder grappig. Je bent in minder dan een uur klaar en volgens mij is het niet belachelijk duur. Maar dat herinner ik me eigenlijk niet meer zo. Het is natuurlijk best leuk als je in Fred zijn loopauto kunt kruipen en knuffelen met Wilma. Of Dino. Kijk maar eens.

Als je toch in Valle bent, zou ik er zeker even gaan kijken.

Kendra heb ik inderdaad vanochtend ook zitten kijken. Roswell herkende ik ook van onze reis van vorig jaar  :D
#7 - 19-07-2009, 17:06 uur
« Laatst bewerkt op: 19-07-2009, 17:07 uur door Mrjn »

sgvb

Leuke en mooie foto's!
We hebben zeker wel de tijd om naar Bedrock city te gaan. We gaan vanuit Valle naar Laughlin en dat is maar 2,5 uur rijden heb ik begrepen. We kunnen dus in de ochtend nog een keer naar de Grand Canyon en daarna naar Bedrock city en dan richting Laughlin crossen.

#8 - 19-07-2009, 17:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15