Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondreis CanyonLands (nu met foto's)

Discussie gestart

Chiefram

Heb je de Blooming Unions ook gegeten als voorgerecht?

Ik ben gek op The Outback Steakhouse! Mjammie! :)
#16 - 04-10-2005, 19:51 uur

DennisH

Heb je de Blooming Unions ook gegeten als voorgerecht?

Ik ben gek op The Outback Steakhouse! Mjammie! :)


Zeker !! Erg lekker, en de Chees Fries ook, maar allememachies wat is dat veel zeg.
Ik had Cheese Fries als voorgerecht en een 12oz steak als hoofdgerecht, en een salade, dat was echt proppen om dat er in te krijgen. Achteraf had ik aan de cheese fries alleen al genoeg gehad :)
#17 - 04-10-2005, 19:53 uur

Chiefram

Haha, ik ken dat!

In het begin bestelden wij ook per persoon voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten, maar dat krijg je echt niet weg! Alleen van het voorgerecht zit je al bom en bomvol.

Ik heb nu geleerd dat we makkelijk met z'n 3'en een voorgerecht kunnen delen, zoals de meeste Amerikanen ook doen. Dan heb je tenminste nog wat plaats voor het hoofdgerecht. Het nagerecht kan ik meestal (niet altijd hoor) niet meer op...
#18 - 04-10-2005, 20:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15