Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

(bijna) 3 weken Florida

Discussie gestart

Dirc

Dit zou hem dan worden. Het enige waar ik over twijfel is het Kennedy Space Center. Ik weet dat het niet ver rijden is maar of dit iets voor ons is......
Achja, we kunnen het ter plekke bekijken natuurlijk.

1. Amsterdam - Miami (Vliegen, aankomst 22:50, airport hotel)
2. Miami - Homestead (54 km / 1 uur)
--Everglades NP / Fruit and Spices
3. Homestead - Key west (205 km / 2 uur, 45 min)
--bed and breakfast, fietsen huren / sunset
4. Key west - Homestead (205 km / 2 uur, 45 min)
--John Pennekamp snorkelen
5. Homestead - Naples (180 km / 2 uur, 20 min)
--Hwy 41 Via Big Cypres / fietstocht Shark Valley
6. Naples - Fort Meyers (70 km / 1 uur)
--Sannibel Island-Captiva, fietsen, J.N. Ding Darling
7. Fort Meyers - Tampa (203 km / 2 uur)
--Sarasota / Bradenton
8. Tampa 
--Fort de Soto / Ybor City
9. Tampa - Crystal River (126 km / 1 uur, 30 min)
--Florida Aquarium / Tarpon Springs
10. Crystal River - Orlando (139 km / 1 uur, 30 min)
--In de ochtend zwemmen met Manatees
11. Orlando 
--Disney / universal
12. Orlando 
--Disney / universal (Maingate Lakeside Resort)
13. Orlando 
--Disney / universal (Maingate Lakeside Resort)
14. Orlando 
--Disney / universal
15. Orlando 
--Disney / universal
16. Orlando - Titusville / Cocoa Beach (83 km / 50 min)
--Kennedy Space Center / Daytona
17. Titusville / Cocoa Beach - Miami (379 km / 3 uur, 30 min)
--Fort Lauderdale -> http://www.flamingogardens.org/
18. Miami 
19. Miami - Amsterdam
#16 - 25-08-2015, 11:20 uur

Jez

Dit zou hem dan worden. Het enige waar ik over twijfel is het Kennedy Space Center. Ik weet dat het niet ver rijden is maar of dit iets voor ons is......

Wij zijn er geweest en hoewel de giga space shuttle in de hal indrukwekkend was, vond ik het meer iets voor mensen die ècht van ruimtevaart houden..... De entree is ook niet echt goedkoop volgens mij. Als je moet kiezen tussen dit of iets anders, zou ik voor iets anders gaan. But that's just my 2 cents
#17 - 25-08-2015, 16:17 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

TondeG

Eens met Jezz.  I love it maar kinderen en vrouw vonden het niets. Kinderen waren toen wel iets jonger misschien kijken ze er nu wel anders tegenaan.
#18 - 25-08-2015, 18:46 uur

Cees A

Mooie route zo.  Niks meer aan doen.   :afro:

Vwb Kennedy Space Center:
Als je, zoals ik, van een generatie bent die de beginjaren van de ruimtevaart en de maanvluchten bewust heeft meegemaakt is KSC een must see.
Jongere generaties, die alles vóór 1980 tot de donkere middeleeuwen rekenen, hebben blijkbaar andere interesses.  Het zij zo ......... :'(
#19 - 25-08-2015, 19:23 uur

Dirc

Ik ben uit 1984  ;D ;D
De dag van KSC kunnen we ook elders plannen.
#20 - 25-08-2015, 19:51 uur

Terpies

Ik ben uit 1984  ;D ;D
De dag van KSC kunnen we ook elders plannen.

Gezien je leeftijd ligt misschien de KFC meer voor de hand dan KSC  :D :D :D
#21 - 25-08-2015, 21:11 uur

Dirc

True al ben ik niet zo van de fastfood.

Nu we het toch al min of meer over hotels hadden valt mij op dat hotels in Orlando nog wel goed betaalbaar zijn, waar ze in Miami en Key West stukken duurder zijn. Natuurlijk wel logisch, maar geeft ons misschien wel de aanleiding om een dagje Orlando erbij te pakken i.p.v. Miami.

#22 - 26-08-2015, 12:15 uur

Dirc

Het KSC gaat hem niet worden voor ons denk ik. Sorry Cees, toch een andere generatie denk ik. Wij kijken hier documentaires over op discovery en national geo  ;D

Daarnaast hebben we op undercovertourist tickets gevonden voor 4 dagen Disney met daarbij 4 dagen Funparken (waterpark, golf etc etc). Totaal 8 tickets dus. Nu gaan we ze niet allemaal doen, maar we kunnen wel naar de 4 parken, een waterpark en universals.

#23 - 26-08-2015, 17:26 uur

Anna1

Wat een heerlijk vooruitzicht!
Op de Keys zou ik zeker stoppen bij Bahia Honda State Park voor een picknick/foto moment. Je kunt hier over een oude brug lopen en hebt dan mooi uitizicht. Wij vonden het ook erg leuk om onderweg naar Key West te stoppen om te kijken naar alle loslopende hertjes bij Deer Boulevard, volgens mij heet het eiland Deer Key. Je hebt hier ook de Blue Hole waar een oude krokodil in zwemt, grappig om even te kijken. Hier zit ook een supermarkt vlakbij, zodat je even wat boodschappen kunt inslaan.

Shoppen is een groot succes bij Fort Lauderdale in Sawgrass Mills. Enorme outlet, je kunt hier wel een dag doorbrengen ;-)
Ik zag dat jullie bij Ft Myers komen, hier zit ook een outlet. Stuk kleiner maar ook goed voor wat "Retail Therapy".

Aan de west kust waren wij erg onder de indruk van Sanibel Island en Fort de Soto. Lopen door de boomtoppen in Myakka State Park was ook erg leuk.
Bij Orlando in de buurt zit Kelly Rock State Park (weet de naam niet meer helemaal precies), is een leuk rustig uitje weg van de drukte. Hier kun je bijvoorbeeld tuben over een riviertje. Veel wildlife hebben we hier gezien.

Veel plezier bij het plannen gewenst!
#24 - 05-10-2015, 12:59 uur

Dirc

Forumgenoten en andere meelezers,

Wij waren natuurlijk erg blij met deze mooie route. Tickets geboekt, reis min of meer aan het voorbereiden.
Maarrrrrr, helaas hebben wij de tickets moeten cancellen.

De reden: Wij verwachten half april een kleine  >:D

En hoogzwanger een reisje Florida en pretparken zien wij niet zo zitten. Dus deze reis blijft mooi in de planning staan, maar zal even uitgesteld moeten worden totdat we met z'n 3'en kunnen gaan.
Sterker nog, aangezien pretparken met een (te) klein kind niets is, kan het best zo eens zijn dat we eerst nog een keer naar het westen o.i.d. gaan. Maar eerst andere dingen aan ons hoofd op dit moment. Gelukkig wel leuke dingen :-)
#25 - 24-10-2015, 22:56 uur

jhbechthum

De reden: Wij verwachten half april een kleine

Er zijn ergere dingen om een reis te moeten cancelen  ;D

Gefeliciteerd nlvlag

Johan
#26 - 25-10-2015, 07:42 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Cees A

Ook van mij nog een keer gefeliciteerd.  cheer cheer cheer cheer cheer

Ik voorzie dat Dirc z'n volgende reisplan de volgende kernwoorden zal bevatten:
Camper
Camping met speeltuin en ondiep zwembadje
Kindvriendelijke restaurants
Kinderkleding-outletshops 
Kinderstoel meenemen of daar kopen
Kinderstoelbevestiging in camper
Wandelwagen of draagzak
Welke wandelpaden geschikt voor wandelwagen.
 :angel: :angel: :angel:
#27 - 25-10-2015, 09:19 uur

Dirc

Hahahaha die Cees is en blijft toch een lastige vent  8)

Ik voorzie:
-USA reis die kindvriendelijk is.

Dus een paar van Cees zijn wensen kloppen inderdaad. Maar voldoende mensen hier met kinderen die naar de USA reizen. Wellicht niet in de eerste jaren, maar dan gaan we toch gewoon op wintersport  ;D
#28 - 25-10-2015, 10:14 uur

Wop




De reden: Wij verwachten half april een kleine  >:D


Gefeliciteerd!!  :afro:
#29 - 25-10-2015, 10:29 uur

Cees A

Hahahaha die Cees is en blijft toch een lastige vent 
Lastig ??      Behulpzaam Dirc, behulpzaam.   ;D ;D ;D
#30 - 25-10-2015, 11:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15