Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

advies waar te wonen in Fort Lauderdale omgeving

Discussie gestart

jomo

Wij gaan weer terug naar Florida.
Maar wij zouden graag advies of ervaringen willen horen van mensen in deze buurt.
Ik zelf werf in de Jacht bouw vandaar dat Fort Lauderdale bij ons het eerst op komt en omdat we daar ook al hebben gewoond.
Maar wij proberen te zoeken naar een plek waar de huizenprijzen niet de hoofdprijs zijn zoals in Fort Lauderdale, maar meer eromheen in al die andere plaatsen.
En dan het liefst een plaats die een persoonlijkheid heeft waar er een beetje sfeer ademt, en niet alleen huizen staan met grote winkel centrums.


#1 - 14-11-2010, 20:34 uur

Jenn

Mijn vriend woont in Sunny Isles Beach, dat ligt niet zo gek ver bij Ft. Lauderdale vandaan. De Port Aventura Mall ligt er om de hoek, maar verder vind ik het er best sfeervol. Natuurlijk ook grote en hoge gebouwen, maar ook erg leuke wijken waar je heerlijk mooi en rustig kan wonen. De huizen zijn daar ook redelijk betaalbaar geloof ik. Veel succes en plezier met alle voorbereidingen van de verhuizing!
#2 - 15-11-2010, 17:58 uur

jomo

Ik heb even op de kaart gekeken maar dat is MIAMI en ik moet zeggen dat daar niet onze voorkeur ligt om het zo maar eens te zeggen.
Maar wel lekker veel water!!!
Wij zoeken ook meer in de laag bouw, een huis met een tuin eromheen enzo.
maar iedergeval bedankt voor je reactie, ik vind dit wel leuk zo'n forum om andermans gedachte ervaringen en tips te lezen en gebruiken.
#3 - 15-11-2010, 20:19 uur

Jenn

Haha! Mijn voorkeur ligt ook niet bij Miami hoor, ik ben hard aan het proberen om mijn lief naar een andere stad te krijgen! Maar ik moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast was door Sunny Isles Beach. Juist omdat er zoveel laagbouw is met leuke huizen en tuintjes, waardoor je totaal niet het idee hebt in Miami Beach te zitten. Ik had dat zelf helemaal niet verwacht en vond het leuk om dit gebied door andere ogen te bekijken!
#4 - 16-11-2010, 18:03 uur

Johan

Lastig om anderen aan te raden waar te gaan wonen maar kan wel mijn ervaringen delen ;-)

Ik woon in Indian Harbour Beach, het gebied bekend als de 'space coast' en vind het hier heerlijk. Redelijk betaalbare huizen hier, wat duurder als je beachside woont maar dat is het wel waard, goede scholen, low crime of eerder gezegd zero crime beachside, etc. Orlando in de achtertuin (75 auto minuutjes), redelijke economie (nog steeds in vergelijking met andere delen van Florida) En verder alle belangrijke noodzakelijkheden aanwezig.

Ik zou absoluut niet in Orlando of haar buitenwijken willen wonen en idem voor Miami.
#5 - 16-11-2010, 21:07 uur

jomo

Hey Johan,

Dat is een hele mooie plaats waar jij woont.
Ik vind alleen dat meer dan 2 uur reizen naar Fort Lauderdale een beetje veel.
Ik dacht zelf meer aan Pompano beach of boyn beach area en hoopte op ervaringen van mensen die die plaatsen kennen.

Bedankt
#6 - 17-11-2010, 20:21 uur

Johan

Sorry, ik had niet uit je post begrepen dat je bij Fort Lauderdale wilde wonen vandaar!
Inderdaad 2 uur is wel erg veel van het goede!
#7 - 17-11-2010, 22:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15