Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Alleen in Orlando

Discussie gestart

Wop

Een vriend van mij gaat volgend jaar met zijn vrouw naar Orlando. Hoofdzakelijk voor een conventie die zij voor enkele dagen gaat bijwonen. En voor die dagen zoekt hij een besteding. Nu ben ik nooit alleen in Orlando geweest, dus als jullie tips hebben graag. Hij heeft die nl aan mij gevraagd  ^-^
#1 - 19-11-2010, 08:03 uur

Harm-Jan

Hoi,

We waren 2 jaar geleden in Kissimmee, even net onder Orlando. Prima plek om te vertoeven, grote villa met zwembad, alles dr op en dr an.

Ik weet niet wat hun intentie is, willen ze buiten hun conventie om nog wat dingen zien aldaar? Kissimmee ligt mooi centraal wat dat betreft,
dus ik weet niet welke tips je in gedachten hebt.

Gr.

HJ
#2 - 19-11-2010, 09:33 uur

Freckles49

Ook wij zijn ieder jaar in Kissimmee te vinden maar dan in een appartement met alles erop en eraan. Kosten zo'n ongeveer 22 euro pppn. Dichtbij Orlando, de parken en de Malls. Ligt er maar aan wat je wil toch?
#3 - 19-11-2010, 09:39 uur

Wop

Naar tips ben ik nu juist op zoek..  ;)

Een man alleen , moet zichzelf drie dagen vermaken..


De gebruikelijke parken gaan ze samen bezoeken. Verblijf ben ik niet naar bezoek, daarin heb ik ervaring genoeg  8)

Tx
#4 - 19-11-2010, 09:39 uur

Hans B

Volgens mij is NASA (Cape Canaveral) wel een aangewezen plek voor een man om zich te verpozen.
#5 - 19-11-2010, 12:43 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Johan

Een man alleen , moet zichzelf drie dagen vermaken..

Zal jij toch niet zoveel moeite mee hebben om hem in de juiste richting te wijzen ;-)
Hooters en een shoppingmall op de ene dag, een stripclub op de andere dag en disney op de derde dag!
#6 - 19-11-2010, 13:46 uur

Wop

Een man alleen , moet zichzelf drie dagen vermaken..

Zal jij toch niet zoveel moeite mee hebben om hem in de juiste richting te wijzen ;-)
Hooters en een shoppingmall op de ene dag, een stripclub op de andere dag en disney op de derde dag!


Haha,...

Ik heb inderdaad wel ideeën, maar wellicht zijn er juist net de Orlando tips, in de 1 persoon reismode,  die je mist als je er met je gezinnetje er bent.

Disney gaan ze met ze tweeën heen.
#7 - 19-11-2010, 14:39 uur

Harm-Jan

Ik zou me maar bij Kennedy Space Center houden.... een aanrader trouwens... :afro:
#8 - 19-11-2010, 14:57 uur

hdeweert

Orlando is voor het overgrote deel amusement parken. Overdag een van de parken en avonds een van de vele diner shows.
Misschien is het een optie om Tampa te bezoeken. Voor museum bezoek is daar het Salvador Daly museum en er is een Holocaust museum .
Verder is Tampa het thuishonk van de Tampa Bay Rays. In Orlando zelf ben ik zelf nog op zoek naar info over de sport Jai-Alai

Harm
#9 - 19-11-2010, 16:58 uur

wiepster

Beetje laat, maar misschien heb ik een tip.
De meeste mannen houden wel van schieten etc, juist de vrouwen vaak niet.  Misschien kan hij een dag dat gaan doen.  Hier op het forum heb ik verschillende topics hierover al voorbij zien komen.
Als wij bezoek uit Nederland krijgen, dan neemt mijn echtgenoot altijd de mannen mee naar de shooting- range in Fellsmere en dat is altijd een groot succes.  Zie de link : http://www.goshootingirc.com/

#10 - 04-12-2010, 23:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15