Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Allergoedkoopst naar Florida, wie heeft tips?

Discussie gestart

Yessica

Sorry, ik had de inschatting half jaartje een beetje verkeerd, dacht dat het dan wel septenmber zou zijn >:D inmiddels zijn door omstandigheden de plannen wat gewijzigd en wordt het ws pas november/december eer we weer gaan.....zowiezo beter als we dan naar Florida gaan maar nu zijn we aan het twijfelen, misschien toch weer naar Californie.....zucht. We hebben in ieder geval nog even de tijd om te beslissen.

Je vraag was 'zo goedkoop mogelijk'. Dan is november wel de voordeligste maand, maar Californie en Florida zijn toch wel 2 heel verschillende prijsklassen vind ik. En hoe eerder je je ticket boekt, hoe beter (prijstechnisch gezien). Dus wacht ook weer niet te lang met beslissen.
#16 - 23-04-2010, 21:52 uur



meistershof

Hallo
Het zeker de moeite waard om in 14 dagen van uit miami of orlando een trip te maken ,wij hebben in 18 dagen relext
Miami de key,s een sanibel en captive island ,miami gedaan.
Het noordelijk gedeelt hebben we een andere keer gehad, was ook erg de moeite waard,wat weer betreft
kun je bij slecht weer naar het zuiden ,en als het te warm is kunje naar het noorden.
Wij waren een keer rond oud een nieuw in orlando. toen was het uitzonderlijk koud voor florida en dan kunje zuidelijker gaan .
Succes met de keuze .wij hebben de vlucht geboekt bij het reisburo en een keer via Exit reizen,en de huur auto via usa reisen .de
Groeten wim.
#17 - 26-04-2010, 22:25 uur

Mariska77

Nogmaals hartelijk dank allen voor de reacties. We zijn nu een beetje aan het kijken naar het budget wat we te besteden hebben. Ik heb nog wel een vraagje wat zou handiger zijn, hotels vooraf boeken (kopen <internet>reisburo's in met korting?) , rechtstreeks bij de hotelketen online of ter plekke, aan de balie van het hotel. Jammer genoeg staat de dollar nu erg sterk tov de Euro.....

Ik hoor het graag, alvast bedankt
#18 - 08-06-2010, 19:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15