Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Allergoedkoopst naar Florida, wie heeft tips?

Discussie gestart

Mariska77

Na in september afgelopen jaar naar californie te zijn geweest, zijn we nu "geobsedeerd"door Amerika ;D jammer dat het niet om de hoek ligt en de hele reis bij elkaar best je banksaldo aantast ;) maar goed, je moet wat over hebben voor je hobby he! Nu willen we over een half jaartje het liefste naar Florida met 2 personen. Vlucht, autohuur en verblijf, 14 dagen denken we aan. Aanvlieghaven maakt niet uit.

Wie heeft tips om dit zo goedkoop mogelijk te doen. De hotels moeten wel een privekamer en bad/douchegelegenheid hebben, dus geen dormitory,

ik wacht de reacties af!

vast bedankt, Mariska
#1 - 07-01-2010, 20:10 uur

Chris RTA

Hoi,

Florida is mooi, tussen de orkanen door. Wij hebben er 2 meegemaakt in 1 vakantie van 2 weken.
Orkaan Charly was net weg toen wij aankwamen. Toen mochten we al niet meer in ons hotel want Francis kwam eraan. Wij geevacueerd naar de andere kant van Florida. Weekje later naar de andere kant geevacueerd omdat Ivan eraan kwam.

Maar in Florida hebben wij geen hotels van te voren geboekt, je rijdt daar meestal niet van die grote afstanden als in het westen en heb dus redelijk wat tijd om een hotel te zoeken. Het is dan veel leuker om ter plekken hotels te zoeken zodat je je tripje altijd kan aanpassen door ergens juist door te rijden als het tegen valt of juist langer te blijven als het leuk is. Wij hebben dit een paar keer meegemaakt dat we langer bleven omdat het zo leuk was.



#2 - 08-01-2010, 03:34 uur

Hans B

Ik ben in december (1998) in Florida geweest. Heerlijk elke dag 22-25°C.
Als je 'strandmens' bent zal het prachtig zijn, maar is de zomer wel zo'n handige periode ivm de warmte als je wilt rondtrekken.
#3 - 08-01-2010, 11:25 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

maryde

Weleens aan huizen- en autoruil gedacht? Wij doen dat al jaren tot volle tevredenheid. vanuit hetruil huis, onze uitvalsbasis, maken we  rondreizen. Véél goedkoper, geen autohuur en minder hotelkosten. Je moet er natuurlijk geen probleem mee hebben dat "vreemde" mensen in jouw huis zijn.  www.holidaylink.com
#4 - 08-01-2010, 18:24 uur

Jez

Ik sluit me bij Hans aan: Florida is heerlijk in de winter! In de zomer veel te heet, veel te vochtig en veel teveel kans op orkanen. Gelukkig is het land groter dan het westen en Florida; het noordoosten en midwesten is ook prachtig!

Maar mocht je toch willen gaan: connections.be heeft momenteel weer aanbiedingen naar Amerika.
#5 - 08-01-2010, 20:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mirjam

Ik boek mijn Florida vakantie altijd bij usa fun vacations. Zij zijn de goedkoopste wat betreft Orlando. Maar wil je rondeizen of trips maken vanuit een vaste verblijfplaats? Indien het laatste: neem contact op met usa fun vacations? Zij kunnen je ook helpen met een rondreis.

Groetjes, Mirjam
#6 - 09-01-2010, 01:09 uur

Mariska77

Iedereen bedankt voor de reacties, ik ga ermee aan de slag! We wilden zo in september op reis dus dan is het toch niet al te heet, of juist wel????

bedankt allemaal!!!
#7 - 12-01-2010, 18:23 uur

dol op reizen

Ik ben er achter gekomen dat je redelijk goedkoop tickets kan boeken via
 http://www.supersaver.nl/
Het is een hele handige zoeksite, je kan vluchten vanaf amsterdam zoeken, of als je wil weten of het goedkoper is vanaf bv brussel kan je dat intypen, ook kan je interne vluchten in Amerika zoeken.
Hotels boek ik altijd via expedia of booking.com(via deze laatste hoef je pas te betalen bij aankomst) en auto huur boek ik via http://www.usareisen.de/

Dat van die huizenruil lijkt mij ook wel wat daar zou ik nou wel wat meer mensen over willen horen hoe dat nou precies is.
#8 - 23-01-2010, 19:12 uur

jerbia

Wij hebben vijf keer naar volle tevredenheid onze Floridavakanties geboekt via www.americanestates.nl. Zij bieden pakketten aan incl. vlucht, villa/appartement/hotel en auto.
#9 - 24-01-2010, 01:59 uur

maryde

Wat huizenruil betreft, kan ik je er veel over vertellen, wij deden het al 15 keer, vorig jaar september een maand in Vermont USA, het jaar daarvoor een maand in Oregon dit jaar september gaan we (weer) een maand naar Canada. Op de site www.holidaylink.com staat het principe duidelijk en als gast kun je het aanbod zien. [email protected]
#10 - 24-01-2010, 10:41 uur

need.magic

Wij hebben vorige week via exitreizen geboekt voor September.
Deze hebben nog redelijk goedkope tickets!
#11 - 20-03-2010, 17:06 uur

bedeve

Iedereen bedankt voor de reacties, ik ga ermee aan de slag! We wilden zo in september op reis dus dan is het toch niet al te heet, of juist wel????

bedankt allemaal!!!

Ik zou de reactie van Jez nog eens overlezen.
En dan nog even je eigen opener van deze thread.
Met minimaal budget maximaal rendement halen betekent  imoo niet in september naar Florida gaan.

#12 - 21-03-2010, 00:53 uur

Yessica

Iedereen bedankt voor de reacties, ik ga ermee aan de slag! We wilden zo in september op reis dus dan is het toch niet al te heet, of juist wel????

Het is dan orkaanseizoen, dat dan weer wel. Ik vind Florida persoonlijk goed te doen in september, maar ja, ik hou van warmte en heb nooit last van hoge luchtvochtigheid, dus misschien ben ik niet zo'n goede graadmeter  :)

Als je goedkope tripjes zoekt inclusief autohuur zou je eens bij exit reizen kunnen kijken. Zij zijn er bij mijn vergelijkingen al een aantal keren als goedkoopste uit de bus gekomen.

In ieder geval: enjoy! Florida is super!  :afro:
#13 - 21-03-2010, 11:39 uur



Freckles49

Ik heb deze keer geboekt bij american estates.nl. Wat betreft de orkanen...... wij gaan voor de 19e keer naar Florida en altijd  in het orkaanseizoen en we hebben in totaal 3 keer in 20 jaar een orkaan meegemaakt waarvan 1 keer de orkaan helemaal over Kissimmee heen is gekomen. De electriciteit viel om 5 uur in de ochtend uit en s' avonds om 21.00 uur deed alles het weer. Wat mij opviel was dat de volgende ochtend alles weer gewoon open was tot zover het kon. Disney,business as usual, Publix etc etc. Kortom we hebben die keer 1 dag van onze vakantie gemist.
#14 - 22-03-2010, 18:49 uur

Mariska77

Sorry, ik had de inschatting half jaartje een beetje verkeerd, dacht dat het dan wel septenmber zou zijn >:D inmiddels zijn door omstandigheden de plannen wat gewijzigd en wordt het ws pas november/december eer we weer gaan.....zowiezo beter als we dan naar Florida gaan maar nu zijn we aan het twijfelen, misschien toch weer naar Californie.....zucht. We hebben in ieder geval nog even de tijd om te beslissen.
#15 - 23-04-2010, 18:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15