Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vakantie in Florida

Discussie gestart

Claudia

Hey Jez, welcome back. Heerlijk zo'n cruise he? Ondanks dat er bij ons op de cruise maar hele gewone mensen rondliepen, voelde ik me af en toe net zo'n rijke stinkerd, met al die luxe op zo'n schip. Juist omdat er bij ons helemaal geen nederlanders op het schip zaten voelde ik me heel speciaal! Je hebt nu op tv zo'n serie cruise op stelten, als ik dat zie heb ik meteen al zoiets van: bleh, wat een miezerig bootje, met van die hele kleine hutjes, ik ben gewoon na 1 keer al helemaal verwend en wil alleen nog maar op van die mega grote luxe cruiseschepen!
#151 - 26-02-2006, 14:49 uur

Jez

Echt fantastisch! Ik dacht eigenlijk dat het niets voor ons zou zijn, te luxe of the sjiek ofzo, maar we voelden ons er helemaal thuis! Ik ben nu stiekum aan het kijken wat een cruise naar Alaska kost, maar dat wordt even sparen ;)

Die serie heb ik wel eens gezien, geloof ik. Is dat niet met die schreeuwerige oranje cabins van Easyjet?
#152 - 26-02-2006, 15:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

B-man


Die serie heb ik wel eens gezien, geloof ik. Is dat niet met die schreeuwerige oranje cabins van Easyjet?

Haha, ik weet welke boot je bedoelt Jez, dat is meer iets voor studenten die niet te veel willen betalen. Knal oranje cabines met een hoop plastic  :D

B-man
#153 - 26-02-2006, 15:25 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Kinneret

Wat een mooie foto's! ;) Als ik ze zo zie komen al die beelden weer terug! Wat is zo'n cruise toch ook leuk heh?  :P

Vraagje: Is foto 43 en 44 in de Everglades? Zo ja, welke trail?
#154 - 26-02-2006, 20:12 uur
« Laatst bewerkt op: 26-02-2006, 20:16 uur door Kinneret »

Jez

Vraagje: Is foto 43 en 44 in de Everglades? Zo ja, welke trail?

Nee, da's in het Myakka River State Park, ten oosten van Tampa. Zeker de moeite waard!
#155 - 26-02-2006, 22:34 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

Vraag me opeens af of je Tony Roma's nog gepasseerd bent  ;)
#156 - 28-02-2006, 22:07 uur

Jez

 embarressed embarressed embarressed Daar was ik al bang voor   :o :o :o

Gepasseerd is het juiste woord.................... Toen we van het Race Rock kwamen, zag ik er 1 aan de overkant van de straat.
Het was er op dat moment enorm druk (in die straat dus), spitsuur, en we moesten nog naar het vliegveld, mensen ophalen.
Ik durfde het niet aan mijn man voor te stellen ("schat, nu het hier toch zo druk is, kun je dáár even inrijden zodat ik bbq-saus
kan kopen voor iemand die je niet kent?")....................
#157 - 28-02-2006, 22:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

embarressed embarressed embarressed Daar was ik al bang voor   :o :o :o

Gepasseerd is het juiste woord.................... Toen we van het Race Rock kwamen, zag ik er 1 aan de overkant van de straat.
Het was er op dat moment enorm druk (in die straat dus), spitsuur, en we moesten nog naar het vliegveld, mensen ophalen.
Ik durfde het niet aan mijn man voor te stellen ("schat, nu het hier toch zo druk is, kun je dáár even inrijden zodat ik bbq-saus
kan kopen voor iemand die je niet kent?")....................

Je kan het goedmaken met je T shirt Actie  8) :P
#158 - 28-02-2006, 22:35 uur

Jez

Op verzoek van mijn echtgenoot heb ik een aantal foto's op onze site vervangen door andere.
Hij vond nl dat er wel èrg veel natuurfoto's bijzaten, die volgens hem ook gewoon hier in de
Biesbosch genomen hadden kunnen zijn. En te weinig van ons favoriete land. Okee, hij had gelijk  ::)

Nu o.a. een foto van het Race Rock Restaurant erbij: eysbroek.com
#159 - 05-03-2006, 09:57 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dusza

Wat een goed idee, als je ze zo nog een paar keer gaat vervangen, dan hebben we ze uiteindelijk ook allemaal gezien!  :-)
Het zijn écht prachtige foto's, een aantal lijken zo uit het portfolio van een professional te komen.
#160 - 05-03-2006, 10:27 uur

MiamiHeat

Feest der herkenning bij het zien van diversen foto's............
#161 - 05-03-2006, 17:13 uur

esther-disney

zie nu pas al deze foto's, wat een heerlijkheid om naar te kijken. wat kan je dat goed Jez!

dank voor alle goede tips voor de everglades, ik schrijf ze allemaal op in mn notitie boekje, zo vergeet ik niks!
wordt echt gaaf in 200, kan nu al niet wachten.
gelukkig houden jullie verhalen me bezig met verheugen! ;D

esther
#162 - 24-01-2007, 13:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15