Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bahamas zelf alles regelen

Discussie gestart

tim1984

Hallo allemaal,

Ik had al even gezocht op dit onderwerp, maar het antwoord nog niet gevonden. Zijn er ook mensen die het vervoer (boot) van florida - bahamas en terug en hotel  op de bahamas apart hebben geboekt. Ik ben meer een landrot en hoef niet echt op een cruise. te lang op een eiland begint met al te kriebelen :D Stiekem hopen wij dat Hotel Atllantis de zelfde actie heeft die ze nu voeren 3 nachten voor $ 299,-. Maar zo niet dan net voor de vakantie nog even een ander hotel boeken. Of we rijden naar Key West. We zijn vorig jaar alleen tot theater of the sea geweest en ben ook wel benieuwd naar de rest.

Iemand tips, ervaringen, andere levenswijsheden ;D
#1 - 07-08-2009, 17:10 uur

Jez

Tja, wij hadden toch die cruiseboot genomen en dat was stiekum errug leuk (en goed betaalbaar!). Als je een korte cruise neemt, vaar je 's nachts en ben je overdag heerlijk vrij om aan land rond te banjeren. Ik ga je dus toch die cruiseboot adviseren  ;)
#2 - 07-08-2009, 21:46 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15