Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

bed and breakfast tennessee

Discussie gestart

pennylane

Hallo allemaal,

Voor iedereen die op zoek is naar een bed and breakfast in Tennessee; ik heb een leuk adresje.
Dit adres laat je het echte leven in Tennessee ervaren. Het gebied is niet toeristisch.
Het betreft een kamer in een double wide trailer.
Vanuit dit kleine dorp is Nashville op 45 minuten afstand. Er zijn wijnproeverijen en er zijn mogelijkheden om een Amishgemeenschap te bezoeken.
Het is een ideale plek om tot rust te komen, te vissen, te jagen (voor de liefhebbers), etc.

Laat een berichtje achter als je interesse hebt!
O ja, de prijzen zijn heel erg schappelijk!
#1 - 26-08-2009, 17:53 uur

ned in MO

Schappelijke prijzen mag ook wel als het in een Double wide mobile home is.
Is het mischien dit hotel? ;D

#2 - 27-08-2009, 04:52 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Staceybeesie

Zo te zien voelen de Nederlanders zich er zo thuis, want zie ik daar ook een Nederlandse molen??  ;D
#3 - 27-08-2009, 14:50 uur
Groetjes Petra

harold28

Zo te zien voelen de Nederlanders zich er zo thuis, want zie ik daar ook een Nederlandse molen??  ;D

Dat is het dak terras leuk plekje voor een paar dagen :P
#4 - 28-11-2009, 16:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15