Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Beste lokatie aan het strand in Texas

Discussie gestart

MV

Hallo Allemaal,

ik ga samen met mijn vriend een rondreis maken door Colorado, New Mexico en Texas.
Wij eindigen in Houston en zouden daar graag de laatste dagen in de zon wilen doorbrengen.
Kennen jullie een leuke plaats aan de Texaanse kust met een goed hotel en aangenaam zwembad/strand voor de deur?
Mijn vriend houdt meer van het zwembad en ik van het strand.

Hoop op een aantal gouden tips.

Gr.

Miranda
#1 - 22-06-2010, 21:59 uur

Yessica

Wanneer hebben jullie de trip gepland? Want voorlopig zullen veel stranden onder de olie zitten vrees ik...  >:(
#2 - 23-06-2010, 08:31 uur



Tet14

Galveston en zijn stranden liggen het dichtst bij Houston. De stranden zijn hier niet bizonder maar je kan nog gemakkelijk een rustig plaatsje vinden als je iets naar het zuiden rijdt van Galveston. De betere stranden (en ook een leuk dorp) vind je in Port Aransas maar dat is weer een stuk verder rijden en de mooiste Tx stranden zijn in South Padre maar dat is echt ver weg. De hotels in zd Galveston en het strand worden gescheiden door een 4 baans weg die overigens niet eens zo druk is.
Voor oil spill hoef je niet bang te zijn, wel in de buurt van LA, AL and FL. Onder Houston is Kemah Boardwalk een leuk idee als je van mensen kijken houdt. Je zpou ook eens kunnen kijken naar condo huur in Galveston www.vrbo.com
Tet
#3 - 24-06-2010, 11:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15