Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

beste reistijd

Discussie gestart

JDJ

hallo iedereen,

na vorig jaar in het zuidwesten te zijn geweest willen we volgend jaar graag naar Florida. we zitten hierbij te denken aan de 9-daagse reis 'Schitterend Florida' van FOX vakanties. we willen graag in mei gaan, is dit qua weer een gunstige periode. de planning ziet er als volgt uit:

dag 1: aankomst Orlando
dag 2: Orlando
dag 3: Orlando
dag 4: naar Fort Meyers
dag 5: naar Key West
dag 6: naar Miami
dag 7: Miami
dag 8: vliegen naar Amsterdam

graag jullie reacties op deze reis en de reisperiode.

gr Johan
#1 - 10-10-2007, 21:57 uur

hollandranch

Mei is een perfecte tijd, nog niet te warm of te vochtig wat in de zomer in Florida nogal het geval is en zwemmen kan je bijna het hela jaar door in de Golf van Mexico, have fun
#2 - 10-10-2007, 23:17 uur

Yessica

Is het een georganiseerde busreis? Of met huurauto?

Ik vind het wat kort eigenlijk, ik zou er denk ik liever een paar dagen aanplakken. Bijvoorbeeld een dag (of 2) extra in Miami zodat je bijvoorbeeld ook nog naar de Everglades kunt gaan.
#3 - 11-10-2007, 10:19 uur



Anouk

Ligt mei niet precies in hurricane season? Of zit ik nu verkeerd..
#4 - 11-10-2007, 12:25 uur

Yessica

Ligt mei niet precies in hurricane season? Of zit ik nu verkeerd..

Officeel begint dat in juni, maar de meeste kans loop je van half augustus tot en met eind september.
#5 - 11-10-2007, 13:21 uur



JDJ

Yessica,

het is een reis met een huurauto. er zal inderdaad niet heel veel tijd zijn voor de everglades omdat de rit fort meyers naar key west hier niet heel veel ruimte voor laat. maar we zitten met een beperkte periode dat we vrij kunnen nemen, vandaar dit alternatief.

gr Johan
#6 - 11-10-2007, 14:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15