Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bezoek steden in het zuiden

Discussie gestart

Grens

In augustus ga ik met mijn gezin een rondreis maken door het zuiden van de VS met o.a. een bezoek aan de steden Atlanta, New Orleans, Memphis en Nashville. Kan iemand mij uit ervaring vertellen hoeveel nachten ik in elk van die steden een hotel zou moeten reserveren om al de "highlights" van die steden te zien
#1 - 28-06-2010, 14:36 uur

hdeweert

Hoeveel tijd je moet hebben voor de highlights hangt af van je eigen interesses en welke highlights je wilt aandoen.
De een heeft aan een dag genoeg om het graf van Elvis te zien, en een ander kan wel een week in Memphis doorbrengen.
Dat geld ook voor de andere steden.

Harm
#2 - 28-06-2010, 16:07 uur

Hans B

Ieder heeft z'n eigen voorkeuren.

Pak er wat reisgidsen bij en kijk waar anderen naartoe gaan.
Lijkt je dat ook interessant, kun je de vragen wat gerichter stellen.

Memphis:
Graceland ben ik een volle dag geweest.
Een tocht met een raderboot, bezoek aan Mud Island en 's avonds naar Beale Street weer een volle dag.

Nashville:
Een middag bij de Gran Ole Opry geweest, vonden wij voldoende.

Atlanta en New Orleans gaan wij aanstaande september bezoeken.
Voor beide steden trek ik 3 dagen uit.
#3 - 28-06-2010, 16:16 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

djengo

Gemiddeld twee volle dagen per stad heb je over het algemeen wel nodig maar het hangt inderdaad van je interessse af.
Zou eerst even bekijken wat je in iedere stad wil bekijken.
#4 - 02-08-2010, 22:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15