Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Big thicket natinal park texas

Discussie gestart

Hellen

Heeft iemand dit park wel eens bezocht en zo ja, wat is de beste plek om te overnachten
#1 - 30-11-2015, 15:43 uur

NMP

Ik had er nog nooit van gehoord dus even opgezocht. Wel in de buurt geweest maar nooit geweest. Heeft wel goed recensies. Ik kwam dit ook nog tegen, misschien heb je er iets aan:
I work here at Big Thicket and Google refuses to fix the directions for our visitors wishing to come to the preserve. Please enter the address: 6102 FM 420, Kountze TX 77625 to come to the visitor center.
From there we can give you directions to all the hiking trails. I apologize in advance to everyone who has been given bad directions by Google. They have refused to fix this and have ignored our attempts to make corrections for several years, now.

Gr.
MarcoP
#2 - 30-11-2015, 19:53 uur
50 Staten bezocht.
See my USA movies at: http://www.youtube.com/user/routeusa

Hellen

Dankje ik zal het opzoeken. Zelf had ik gedacht aan beaumont
#3 - 30-11-2015, 21:01 uur

Ikbenwalter

Je kunt als je er dan toch bent in Nederland overnachten ;). Of beter gezegd Port Arthur want Nederland is nogal klein met een vaaage camping.

Walter.

#4 - 01-12-2015, 07:04 uur

Bakvet

Sorry voor de late reactie. Het is een National Preserve, daarom kun je het niet vergelijken met een National Park. Het bestaat uit verschillende regenwoudachtige percelen, in bepaalde units zou je bij wijze van spreken zo een illegale liquor stokerij verwachten. Positieve herinneringen:
- Heb nog nooit zoveel 'vlees'etende planten bij elkaar gezien als daar.
- Bepaalde vogels die je specifiek daar vindt, heb ik gezien.

Toch ben ik er vrij snel weer weggegaan:
- Verschrikkelijk heet en benauwd, met een gevoelstemperatuur van veertig graden.
- Muggen.
- Het was bijna totaal uitgestorven. Behalve op die lange trail die ik liep. Honderd tot driehonderd meter voor mij liep een Latin stel met een jong kind, die maar hard bleven praten en daarmee beesten wegjagen. Normaal haal je die zo in, maar deze zetten echt stevig de pas erin. Pas na een kwartier had ik ze ingehaald en was uit hun geluidszone verdwenen - mits je flink de pas erin hield. Alleen nu was ik zelf first point of attack voor de vampire mosquitos geworden, wat mijn stemming niet echt beter maakte.
#5 - 06-03-2016, 10:37 uur
« Laatst bewerkt op: 06-03-2016, 10:39 uur door Bakvet »

Mississippi

Ik ga er begin volgende maand even kijken (na overnachting in Livingston TX)
Hopelijk is het dan niet zo heet... :-\
#6 - 06-03-2016, 15:05 uur

Bakvet

Ik ga er begin volgende maand even kijken (na overnachting in Livingston TX)
Hopelijk is het dan niet zo heet... :-\

Dan zal het wel meevallen, zelf was ik er in september. Al zie ik dat het volgende week zondag daar alweer 84 / 29 graden wordt.
#7 - 06-03-2016, 22:35 uur

Hellen

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen geweest zijn. Vorig jaar niet aan toegekomen, maar nu gaan we het wel proberen. Volgens mij is het half mei nog niet zo warm
#8 - 14-11-2016, 16:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15