Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

boot huren Miami

Discussie gestart

Tammy

Hallo,
In oktober gaan we een weekje naar Miami Beach. Nou lijkt het ons leuk om voor een halve dag een bootje te huren. Niks spectaculairs, gewoon lekker een beetje de kust op en neer.
Heeft iemand daar ervaring mee, zoals tips bij welk botenverhuurbedrijf, eventueel internetsites, enzo. Alles is welkom.
Alvast bedankt.

Tamira
#1 - 04-08-2008, 16:17 uur

MiamiHeat

Ik zeg alleen maar..........ga naar Google en type Boot rental Miami en je krijgt enorm veel keus. Van heel goedkoop tot heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duur.

Wij hebben 3 jaar geleden een bootje vanuit de haven bij Matheson Hammock Park in South Miami http://www.miamidade.gov/parks/parks/matheson_beach.asp Kostte uit mijn hoofd 350 Dollar voor een hele dag ex fuel. Zaten er met 6 man op...

Was echt leuk
#2 - 04-08-2008, 17:16 uur

Robert P.

Met "boot rental"kan je volgens mij laarzen huren ;)

Probeer "boat rental" dat vaart waarschijnlijk beter :afro:
#3 - 04-08-2008, 19:41 uur
"De wereld is een boek en wie niet reist, leest slechts één bladzijde" (Augustinus)

MiamiHeat

Met "boot rental"kan je volgens mij laarzen huren ;)

Probeer "boat rental" dat vaart waarschijnlijk beter :afro:

 embarressed embarressed
#4 - 04-08-2008, 21:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15