Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

De moderator van dit Forum onderdeel stelt zich voor

Discussie gestart

Mississippi

Nieuw!
Welkom bij het Forum deel “Zuiden (South)” van het USA 4 AL Amerika forum.

Mijn naam is Hans en ben moderator van dit deel van het USA 4 ALL Forum. Ik reis sinds 1990 meerdere keren per jaar naar de VS, zowel zakelijk als privé. Met het gezin (2 kinderen) gaan we ieder jaar voor familiebezoek naar Mississippi en zo nu en dan ook naar toeristische bestemmingen in de VS of Canada. We reizen meestal per auto, soms met een camper. In de afgelopen jaren heb ik zodoende een behoorlijke tijd in de VS doorgebracht en wil deze ervaring graag delen met anderen.

Het modereren gebeurt aan de hand van de forumregels zoals deze zijn aangegeven in het onderwerp, “regel gebruik forum”. Als er zich problemen voordoen op dit deel van het forum dan kun je doormiddel van het aanklikken van het icoon Persoonlijk Bericht onder mijn Avatar of de knop rechts onderaan “Meld dit bericht aan de moderator” contact met mij opnemen. Ik hoop dat je verder veel plezier beleeft bij je surftocht over het USA 4 ALL Amerika Forum.

In deze rubriek kun je reizen bespreken met betrekking tot de hier genoemde staten:
Alabama, Arkansas, Delaware, District of Columbia, Florida, Georgia, Kentucky, Louisiana, Maryland, Mississippi, North Carolina, Oklahoma, South Carolina, Tennessee, Texas, Virginia en West Virginia.


De regionale onderverdeling op het board - Reizen door Amerika - is gemaakt op basis van de officiele US Census verdeling!




#1 - 18-12-2005, 22:33 uur
« Laatst bewerkt op: 24-09-2017, 20:46 uur door Mississippi »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15