Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Een betrouwbare privé chauffeur in Texas

Discussie gestart

theovanalebeek

Wil je eens op een luxe manier het andere Amerika ontdekken? Dat kan!

Texas is een prachtige staat waar veel te zien en vooral te beleven is.
Prachtige steden zoals Houston, Dallas en San Antonio, maar ook schitterende natuur.
Big Bend national park is een absolute aanrader. Daar vlakbij heb je ook de Carlsbad caverns met de grootste druipsteengrotten ter wereld.
Mooie oude cowboy stadjes, prachtig weer en adembenemende landschappen.
Fort Worth, vlakbij Dallas is ook een absolute aanrader.
En wat is er nu mooier dan Texas ontdekken in een grote Ford F 350 truck met privé-chauffeur?

Tedo Smith woont in Katy, een voorstad van Houston.

Hij kan jullie van de luchthaven ophalen, en alle bezienswaardigheden van Texas laten zien.
Tedo is iemand die veel van de geschiedenis van Texas weet en de mooiste plekjes feilloos weet te vinden.

Hij vraagt 250 dollar per dag of dagdeel. Als je dit omrekent naar euro’s en je weet dat je gemakkelijk met 4 man in zijn truck kunt zitten is dit zeker niet duur.
Deze prijs is exclusief de brandstof, maar die is niet duur in Texas. Bij een meerdaagse reis komt daar nog wel de hotelovernachting voor Tedo bij. Maar hij neemt genoegen met een eenvoudige slaapplaats.

Een prijsvoorbeeld? Als je 5 dagen door Texas wilt toeren komt dit op 1250 dollar. Tel daar gemiddeld 60 dollar per dag aan brandstof bij en 40 dollar voor een overnachting voor Tedo.
Dan zit je bij 4 personen op ongeveer 310 euro per persoon. Maar dan heb nergens omkijken na. Je kunt je drankje pakken, je hoeft zelf niet te rijden, je wordt vervoerd in een luxe F 350 truck, en je chauffeur weet je ook de nodige informatie te verschaffen.

Al met al een hele leuke manier om lekker ontspannen Texas te ontdekken.
Je kunt zelf een reisvoorstel doen aan Tedo. Maar je kunt hem ook een voorstel vragen.
Noem het aantal dagen wat je tot je beschikking hebt, en op welke luchthaven je wilt aankomen, en Tedo kan je een mooi voorstel doen.

Ik ken Tedo al 10 jaar en daarom probeer ik hem een beetje te helpen ook hier wat klandizie te krijgen. Verder heb ik er geen enkel belang bij.
Je kunt mij mailen om de gegevens van Tedo te krijgen. Ook gemakkelijk is het feit dat de moeder van Tedo nog steeds redelijk Nederlands spreekt. Dus ook telefonisch contact is erg gemakkelijk.

Bij interesse of vragen mag je mij mailen.

Groetjes,

Theo
#1 - 05-10-2011, 09:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15