Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

entree kaartjes voor Epcot

Discussie gestart

ellebel

Hallo,
Wij gaan in augustus naar Miami, en vanaf daar rijden voor 2 dagen naar Orlando, waar wij 1 dag naar Epcot willen gaan.
nu zoek ik  voor aanbiedingen voor "goedkopere" dag kaartjes, maar die gaan vanaf 3 dagen, weet iemand van jullie hoe we voordeliger dan de $86,00 er naar toe kunnen gaan?
meer tijd hebben we helaas niet.
Alvast bedankt.
#1 - 12-06-2011, 16:40 uur

Jenn

Hmmm... echt goedkoper zal je niet uitkomen ben ik bang. Er zijn geregeld acties en discounts, maar die zijn eigenlijk altijd voor meerdere dagen. Er wordt ook weleens een 1 Day Magic Your Way Base Ticket met korting aangeboden, maar die gaan vrijwel altijd gepaard met een hotel boeking, waardoor je uiteindelijk net zoveel kwijt bent. Maar wellicht heeft iemand anders op het forum wel een heel goede tip om korting te krijgen voor een 1-daagse pas.

Veel plezier met alle voorbereidingen en voorpret!
#2 - 13-06-2011, 00:06 uur

ellebel

Dank je voor je reactie, was er al bang , tja het was het proberen waard, maar we gaan er van genieten!
#3 - 13-06-2011, 09:21 uur

Padme1

Een ANWB pas geld als een amerikaanse AAA pas. In Miami zou je naar het plaatselijke AAA kantoor kunnen gaan en daar met korting een ticket kunnen kopen. Ik ben dit op diverse sites tegengekomen, zelf heb ik hier geen ervaring mee. Het schijnt niet in Orlando zelf te kunnen (misschien oneerlijke concurrentie of zo). Overal op alle sites word namelijk vermeld dat je de tickets moet kopen voordat je vertrekt. Dus ik denk dat Miami hier ook wel in aanmerking voor komt. Bovendien schijn je er een kaart bij te krijgen voor in de auto. Op het parkeerterrein zouden vlak bij de ingang plaatsen gereserveerd zijn voor AAA gasten, maar dan moet je wel zo'n kaart op je dashbord leggen. Dit is zover ik weet de enige mogelijkheid om het met korting te kopen. Helaas zijn de prijzen van de Disney tickets per 12 juni omhoog gegaan.  Succes ermee.
#4 - 23-06-2011, 20:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15