Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaring Cruise Miami

Discussie gestart

BibiS

Vroeg me af of er forumleden zijn die een cruise vanaf Miami hebben gemaakt, hebben jullie dit voor je vakantie gemaakt, na je vakantie of gewoon alleen heen en weer gevlogen voor de cruise? En welke route hebben jullie gevolgd?
#1 - 17-07-2011, 23:37 uur

Jez

Vanaf Miami naar de Bahama's, 5 daagse cruise met Royal Carribean. Stops in Nassau, Coco Cay en Key West. We zijn op Miami gevlogen, volgende dag inschepen cruise en daarna nog 5 dagen door Florida getoerd. Daarna vanaf Orlando teruggevlogen. Was in februari, terwijl het in NL koud was: heerlijk! Zou zo weer gaan. Voor details ..........
#2 - 18-07-2011, 00:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

martinm

Misschien kan je uit dit topic wat handige info vinden:
http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,10425.0.html
#3 - 18-07-2011, 04:54 uur

BibiS

Bedankt voor alle info... de link naar het topic was erg interessant Martinm! Wat ik me afvroeg, wij zijn beide 24 zie je wel vaker zulke jonge mensen? Of is het publiek gemiddeld genomen wat ouder?
#4 - 19-07-2011, 11:08 uur

Jez

Hey Bibi,

Ik was dat topic even vergeten; misschien handig als je je vraag daar stelt? Blijft het allemaal een beetje bij elkaar  ;)
#5 - 19-07-2011, 20:29 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

BibiS

Ja kan ik dat nog even doen... maar moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord al heb kunnen vinden door het topic helemaal grondig door te lezen en heb via via ondertussen ook de nodige info vergaard :D! Hartelijk dank in ieders geval voor de snelle en nuttige reacties :D
#6 - 23-07-2011, 18:40 uur

vanpoecke

Hoi Bibis,

Met mijn huwelijksreis een cruise gemaakt was toen 23 en vorig jaar was toen 39 samen met 2 kinderen van 11 en 8 jaar. Voor elk wat wils. Wij gingen met de Royal carrebean blijft voor ons top, ik zou zeggen gewoon een keer doen! Ik zou als je tijd en geld over hebt er wel wat dagen aanvat plakken, disney, of florida ofzo of gewoon key west.
#7 - 10-08-2011, 17:09 uur

BibiS

Van Poecke, sorry dat ik pas zo laat reageer... bedankt voor de duidelijke uitleg... :D! Het staat allemaal op mijn to do list :D!
#8 - 18-08-2011, 23:32 uur

TondeG

Nieuw!
Ik heb bij Amca geboekt wel in en dollars en scheelde veel. Ik ben toen met twee kinderen toen van 10 en 14  geweest naar Nassau ( was niets aan) en Coco cai , prive eiland van RC. Wij vonden het super. Ik vond drie dagen genoeg maar dat is heel persoonlijk.  http://www.amca.nl/

Ton
#9 - 23-09-2011, 17:48 uur
« Laatst bewerkt op: 23-09-2011, 22:09 uur door TdeG »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15