Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaringen leeftijd controle pretparken orlando

Discussie gestart

tim1984

In september is het eindelijk zo ver, we gaan met de kindjes naar Florida ;D. Onze jongste is bijan 1,5, de oudste net 3 geworden (begin augustus). Normaal zijn wij totaal niet van liegen over leeftijd, maar als ik zie dat de kaarten voor de oudste praktisch net zo duur zijn als die van ons, en hij meer dan de helft van de attracties nog niet in kan, dan twijfel ik wel een beetje of we niet gewoon gaan zeggen dat hij in oktober 3 wordt. We gaan naar seaworld, bush gardens, aquatica, universal studios, vulcano bay en islands of adventures. Iemand ervaring met een kind van 3 in deze parken en de leeftijdscontroles? Wordt er streng gecontroleerd? Nogmaals, normaal ben ik er erg van gewoon te betalen, hij is immers 3, en was de prijs van de kaarten meer naar leeftijd geweest hadden we dit überhaupt niet overwogen, maar toch eens kijken wat de ervaringen zijn.
#1 - 13-08-2017, 10:27 uur

jhbechthum

Zonder te discussiëren over de moraal  :P
Begin augustus jarig....
Een geboortedatum als 10-08-2014 zoals in ons paspoort vermeld wordt vaak gelezen als 8 oktober 2014.
Bij een geboortedatum van 8 oktober 2014 ben je in september 2017 nog geen 3 jaar oud  ^-^.

Johan.
#2 - 13-08-2017, 14:18 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

tim1984

Hahaha dat is ook een goeie.. Maar hier 5 augustus dus die vlieger gaat helaas niet op..
#3 - 13-08-2017, 16:38 uur

Wop

Try before you buy  ;D
#4 - 24-08-2017, 22:51 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15