Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Florida - "Off beaten track" tips?

Discussie gestart

Wop

Zojuist de ESTA aanvraag de deur uitgedaan, alles is gereserveerd, dus nu alleen nog maar bijna drie maandjes wachten ;-)

Aangezien de aantal keren Florida voor ons niet op een hand te tellen zijn vraag ik mij of of er mensen op het forum zijn die nog Off the beaten track tips hebben voor ons.

We zullen ongetwijfeld 1 of 2 pretparken voor de kids meepakken, maar andere interessante opties zijn zeker welkom!
#1 - 19-04-2013, 11:20 uur

Jez

Hey Wop, waar zullen jullie verblijven in Florida? Uitvalsbasis Orlando of reis je rond?
#2 - 19-04-2013, 22:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

Hey Wop, waar zullen jullie verblijven in Florida? Uitvalsbasis Orlando of reis je rond?

In Inverness (www.valkusa.com)   We gaan ook een paar dagen via Orlando -. Miami naar Key West en dan via tamiamitrail -> Naples -> Clearwater weer omhoog.
#3 - 20-04-2013, 09:15 uur

ellenB

Shark Valley (tour op fiets of tram met gids), Corkscrew Swamp, witte stranden aan de westkust (Lovers key biken en kano huur). We zijn 5x geweest en geen seconde verveeld !!!
#4 - 20-04-2013, 14:29 uur

MiamiHeat

Wop....ben benieuwd naar je ervaring bij Van Der Valk. Wij kijken er ook naar vanwege de goede golf faciliteiten die men zegt te hebben.
#5 - 30-04-2013, 16:34 uur

Wop

Wop....ben benieuwd naar je ervaring bij Van Der Valk. Wij kijken er ook naar vanwege de goede golf faciliteiten die men zegt te hebben.

Die kan ik je nu wel geven hoor Eus, Ga al voor de vierde keer daar heen,.. Ik heb er echter (nog) nooit gegolft..
#6 - 30-04-2013, 19:53 uur

Tet14

Tamiami Trail kan je best rijden naar Naples maar we vonden hem verschrikkelijk tussen Naples en Clearwater. Eindeloze stukken door bebouwd gebied, stoplichten, roadworks etc. Ik zou vanaf Naples gewoon de mooie I75 nemen.
#7 - 01-05-2013, 19:10 uur

TondeG

Misschien ben je er al geweest maar ik vond Busch Gardens in Tampa een van de leukste parken.
#8 - 01-05-2013, 20:32 uur

Wop

Bush Gardens zijn we al twee keer geweest. Erg leuk park.. Alleen daar ben ik niet naar op zoek ;-)
#9 - 01-05-2013, 21:30 uur

Jez

Myaka SP al gezien?

En how'bout the Panhandle? Wij hebben ons zeer vermaakt in Pensacola en omstreken. Maar dat red je niet op een dagtochtje, ben ik bang.
#10 - 02-05-2013, 00:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

Myaka SP al gezien?


Nee, nog niet! Ik noteer hem! zo zo maar een optie kunnen zijn als we van Naples terug richting Inverness rijden...

Tx.
#11 - 02-05-2013, 11:58 uur

Wop


En how'bout the Panhandle? Wij hebben ons zeer vermaakt in Pensacola en omstreken. Maar dat red je niet op een dagtochtje, ben ik bang.

Dat is inderdaad een beetje te ver uit de omgeving ;-)
#12 - 02-05-2013, 11:59 uur

Jez

Mocht je musea leuk vinden: bij mij staat het Dali-museum in St. Petersburg nog steeds op het lijstje van to do's.
#13 - 02-05-2013, 19:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ebelix

Kijk ook eens naar de big cat rescue in Tampa, het Ringling museum in Sarasota, het Appleton museum in Ocala en de manatee in Homosassa Springs wild life state park. Ga met behulp van een segway diverse steden en plaatsen bekijken. Dit zijn weer paar dingen wat niet iedereen naartoe gaat.
#14 - 03-05-2013, 13:05 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Wop

Kijk ook eens naar de big cat rescue in Tampa, het Ringling museum in Sarasota, het Appleton museum in Ocala en de manatee in Homosassa Springs wild life state park. Ga met behulp van een segway diverse steden en plaatsen bekijken. Dit zijn weer paar dingen wat niet iedereen naartoe gaat.

Hi Eric,

De Manatee's hebben we gezien. Big Cat Rescue heb ik over gelezen, maar mijn jongste mag daar niet in. (of alleen op gezetten tijden, dat het ons niet uitkwam ;-( ) Segway is geen optie ivm met de kids. 

Die andere twee zal ik eens bekijken.. Tx voor de Tips!
#15 - 04-05-2013, 10:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15