Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

florida

Discussie gestart

jelle87

hallo iedereen.

na beetje alles te laten bezinken hebben we voor deze inplanting van de dagen gekozen.

We willen toch wel wat zien en de vrouwen willen ook niet elke dag verhuizen dus hebben we voor deze middenweg gekozen.

dag 1 : vertrekken naar miami.
dag 2 : miami -- onze jetlag gaan uitrusten op het strand.
dag 3 & 4 : miami -- tijd om miami te gaan bezichtigen. ( en shoppen natuurlijk voor de vrouwtjes)
dag 5 : van miami naar key west. s'morgens op tijd vertrekken zodat we tijd hebben om wat stops te doen.
dag 6 : van key west naar fort myers beach. deze dag stoppen we ook bij de everglades voor airboat en shark valley
dag 7 : voormiddag fort myers (sanibel island). namiddag vertrekken naar orlando
dag 8 : orlando -- dag nog in te vullen (zal dienen om te gaan shoppen oftwel op dag 10  ;D )
dag 9 : orlando -- pretpark bezoeken. keuze moet nog gemaakt worden
dag 10 : orlando -- dag nog in te vullen
dag 11 : terug naar huis vertrekken
dag 12 : aankomst in brussel.

Op dag 5 en 6 zijn het lange ritten maar zeker doenbaar volgens mij als we op tijd vertrekken s'morgens.

feedback is altijd welkom

Jelle  >:D

 
#16 - 23-07-2016, 15:40 uur

Wop

Citaat
dag 6 : van key west naar fort myers beach. deze dag stoppen we ook bij de everglades voor airboat en shark valley

Dit wordt aardig doorcrossen,

Het is al bijna zes uur rijden zonder stops. Voor Shark Valley ben je wel een middag kwijt.  Een airboat tour moet je al met al ook z'on twee uur voor rekenen.
#17 - 23-07-2016, 17:03 uur

jelle87

Volgens ik zie is het ongeveer iets meer dan 3 uur rijden van key west naar everglades. dus komen we er nog aan in de voormiddag. En als we de keus moet maken tussen shark valley en airboat dan zal het airboat worden. en dan zou het ongeveer nog 2.30 uur rijden zijn naar fort myers beach. Dus een drukke dag maar doenbaar volgens mij.

Citaat
dag 6 : van key west naar fort myers beach. deze dag stoppen we ook bij de everglades voor airboat en shark valley

Dit wordt aardig doorcrossen,

Het is al bijna zes uur rijden zonder stops. Voor Shark Valley ben je wel een middag kwijt.  Een airboat tour moet je al met al ook z'on twee uur voor rekenen.
#18 - 23-07-2016, 22:20 uur

Jez

dag 2 : miami -- onze jetlag gaan uitrusten op het strand.

Jetlag zul je eerder bij thuiskomst hebben dan bij aankomst, omdat je naar het westen en dus terug in tijd vliegt.  Misschien de laatste dag Miami ruilen voor een tussenstop na Key West, zodat dat niet zo'n lange dag is (als Wop schrijft)?
#19 - 23-07-2016, 22:50 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jelle87

dag 2 : miami -- onze jetlag gaan uitrusten op het strand.

Jetlag zul je eerder bij thuiskomst hebben dan bij aankomst, omdat je naar het westen en dus terug in tijd vliegt.  Misschien de laatste dag Miami ruilen voor een tussenstop na Key West, zodat dat niet zo'n lange dag is (als Wop schrijft)?
ja had ik ook eerst aan gedacht maar de vrouwtjes willen 3 dagen miami. 1 dagje zee, 1 dagje bezichtigen(tour bus ofzo)  en 1 dagje willen ze kijken om te gaan winkelen. Dus daar kan ik niet echt in knippen. En voor de 3 dagen orlando telt eigenlijk beetje hetzeflde. Dus veel knippen in dagen kan ik niet >:D . Belangrijkste zal zijn om vanuit key west op tijd te vertrekken s'morgens.
#20 - 24-07-2016, 09:41 uur

Jez

Ik moet het toch even vragen: hoe vaak krijg je een lel als je het over "de vrouwtjes" hebt?  :-\
#21 - 24-07-2016, 09:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

Ik moet het toch even vragen: hoe vaak krijg je een lel als je het over "de vrouwtjes" hebt?  :-\

Denk dat @jelle87 blij moet zijn dat hij niet met jou getrouwd is  ;D
#22 - 24-07-2016, 21:08 uur

Jez

Ik moet het toch even vragen: hoe vaak krijg je een lel als je het over "de vrouwtjes" hebt?  :-\

Denk dat @jelle87 blij moet zijn dat hij niet met jou getrouwd is  ;D

U-huh!  :jesse4:
#23 - 25-07-2016, 19:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15