Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Florida gevaarlijker dan andere Staten ????

Discussie gestart

Driver

Hallo even een Vraag  is Florida gevaarlijker om te wonen dan andere staten van de usa.

 
#1 - 21-03-2008, 13:40 uur

BbimmerR

Naar mijn weten niet. Veel steden (bijv. Miami) hebben wel hun 'probleemwijken'.  Maar die moet je lekker ontwijken. De meeste steden in Amerika zijn naast die wijken niet gevaarlijker als steden in europa.
#2 - 21-03-2008, 14:00 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

hdeweert

Als je niet te dicht bij de alligators komt is Florida een prima staat om te verblijven, alleen waait het er soms nogal wat.
Harm
#3 - 21-03-2008, 14:20 uur

Tekkel

Als je niet te dicht bij de alligators komt is Florida een prima staat om te verblijven, alleen waait het er soms nogal wat.
Harm
Volgens mij moet je tegenwoordig meer oppassen voor Roggen ;)

Bart
#4 - 21-03-2008, 14:34 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Bertorelli

#5 - 26-03-2008, 19:09 uur

ramon

Valt wel mee. Ik kan mij herinneren dat als je in Maiami rijd dat je de borden moet nemen waar een zonnetje op staat. Dan ben je zeker dat je niet in van die probleemwijken komt.

gr
#6 - 26-03-2008, 21:40 uur

PetraVS

Nou, je zou weleens de kans hebben een boze bejaarde achter je aan te krijgen ;).
#7 - 27-03-2008, 00:53 uur

USofA

Is Florida niet zo'n staat waar ze dan tegen je auto aanrijden en wanneer je uitstapt beroofd wordt van alles dat je bezit.


Kan iemand hier meer info over geven?
#8 - 09-06-2008, 10:34 uur

Harry

Is Florida niet zo'n staat waar ze dan tegen je auto aanrijden en wanneer je uitstapt beroofd wordt van alles dat je bezit.


Kan iemand hier meer info over geven?

Misschien een beetje teveel films gezien?, het kan je natuurlijk overal gebeuren, maar persoonlijk heb ik in de VS toch het gevoel wat minder op m'n hoede te moeten zijn dan hier in Nederland, en dan met name in de grote steden, laatst waren we een keer in Utrecht, ik voelde me op Hoog Catharijne helemaal niet op m'n gemak, en was blij om er weer uit te zijn, er hing gewoon een dreigende sfeer, met overal groepjes hangjongeren.

Harry
#9 - 09-06-2008, 17:32 uur

ceetje

Is Florida niet zo'n staat waar ze dan tegen je auto aanrijden en wanneer je uitstapt beroofd wordt van alles dat je bezit.


Kan iemand hier meer info over geven?

Nee, dat is Spanje  ;D
#10 - 09-06-2008, 19:31 uur

ejbgrinder

Florida gevaarlijker dan andere Staten ????

Zeker wat stemmen betreft.
#11 - 25-07-2008, 06:33 uur

Hans B

Misschien in het tornado seizoen.
#12 - 25-07-2008, 11:33 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Staceybeesie

Weet dat een aantal jaren terug huurauto's duidelijk herkenbaar waren.
Door stickesr en speciale kentekens op de auto's, daarmee gebeurde wel de aanrijd truc.
Miami was 1 van de gebieden waar dat in gebeurde.
Maar dat is van midden jaren negentig volgens mij.
Nu hebben (behalve Enterprise volgens mij) geen duidelijk zichtbare stickers of logo's meer op hun auto's.

En voor de rest denk ik dat je net als in Nederland gewoon de dingen die je thuis ook niet doet, ook niet in Amerika moet doen.
Dan komt het vast goed ;-)

#13 - 25-07-2008, 13:08 uur
Groetjes Petra

Susanne1976

Valt best mee hier in Florida. Maar je moet nog steeds op je hoede zijn, net als dat je dat thuis zou doen. Je moet niet als je op vakantie bent in ene bijvoorbeeld je rugtas wagenwijd open over je schouder hebben hangen, of de hele inhoud van je tas leegmaken en dan je portemonnee zichtbaar naast je te neerleggen...dan vraag je erom.

Klopt inderdaad dat Enterprise de enige is die nog iets van herkenbaarheid heeft..."My other car is an Enterprise Rent A Car". Ja net of je zoiets op je eigen auto zou hebben zitten...
#14 - 11-08-2008, 20:05 uur

Ruud2004

Ach, sticker of niet. Bij de meeste huurauto's straalt het er vanaf dat het een huurauto met toeristen betreft. 

Die kleine rotvliegjes (No-Seens) zijn veel gevaarlijker  :D
#15 - 14-08-2008, 22:49 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15