Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

florida in de zomervakantie klimaat

Discussie gestart

BasM.A

hallo allemaal.
Na onze schitterende rondreis verleden jaar in het westen willen wij nu naar Florida.
Echter hebben wij onze twijvels over hte klimaat in Florida in de maanden Juli-Augustus.
Heeft iemand tips ?
thank's >:D
#1 - 11-02-2010, 15:48 uur

Tet14

Wat dacht je zelf?  Heet en luchtvochtig en begin hurricane seizoen.  De Keys zijn tot ongeveer 90F. Tijdje geleden in mei hadden we al 95F maar dat zou een uitzondering zijn.  Voordeel: Buiten het seizoen.
#2 - 11-02-2010, 16:02 uur

framboos

Ha Bas,
ik ben het met tet eens, het is heet en vochtig, echter......    wij zijn al 13 keer in de zomermaanden naar florida geweest. voor ons dus wel bekend gebied(bijna tweede huis).   het hangt er vanaf of je tegen de hitte kan(wij vinden het heerlijk) en wat je gaat doen.  ik zit zelf op dit forum met vragen over de westkust, dat is voor ons onbekend gebied, maar florida kennen we goed.   Amerika is ook nog eens een áirco-land' als je snapt wat ik bedoel.   de avonden vinden wij heerlijk, je kan tot laat buiten zitten zonder trui of vest.
wat was jullie plan? het noorden(panhandle),midden of zuiden. en de west of oostkust. of wordt het een rondreis?

groetjes Framboos
#3 - 11-02-2010, 19:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15