Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Florida in mei/juni

Discussie gestart

Harold

Hallo allemaal,

Komende mei/juni wil ik samen met mijn vriendin en dochtertje naar Florida. Een flink aantal dingen zijn me wel bekend (ben reeds een keer of 6 in the States geweest) maar ik heb toch een aantal vragen die jullie hopelijk (gedeeltelijk) kunnen beantwoorden.

De bedoeling is om rechtstreeks op Miami te vliegen op 22 mei en weer terug te gaan op 8 juni ( 9 juni wordt onze dochter 2 ). De KLM vliegt vanaf april dacht ik rechtstreeks naar Florida, vandaar dat Miami mijn voorkeur heeft boven bijvoorbeeld Orlando.

We willen graag in een villa verblijven, het liefst in twee verschillende op twee plekken verspreid over Florida. Heeft iemand goede suggesties om een betaalbare villa te huren?

De heenreis duurt 10 uur, we willen dus met onze dochter op schoot de reis maken (vanwege de voor de hand liggende reden), ik heb geen idee hoe mijn dochter erop zal reageren maar heeft iemand ervaringen hiermee?

Heeft iemand tips waar te verblijven vwb de villa's als dat al mogelijk is om twee plekken te huren?

Alvast bedankt voor de reactie(s) en wellicht roept dat weer nieuwe vragen op.

Groetjes,
Harold
#1 - 10-01-2011, 18:20 uur

martinm

Voor villa's neem eens een kijkje op:
http://www.awardpoolhomes.com/
http://www.vrbo.com/

Voor vliegen met kleine kinderen, geen ervaring mee, nou ja.....niet mijn eigen kind.....(om eerlijk te zijn ben altijd blij als ze een eind uit de buurt zitten). Maar goed ieder kind is niet hetzelfde, voor hetzelfde geldt slaapt jullie dochter de hele reis en heb je er geen kind aan.
#2 - 10-01-2011, 19:14 uur

hdeweert


Er zijn div mogelijkheden om vilas te huren hier een paar links


AE = American Estates
AV = American Vacations
USAFV = USA Fun Vacations
VRBO = Vacation Rental by Owners
V2000 = Villas 2000
De plek waar je huurt is afhankelijk van wat je wilt gaan doen . De kleine zal het waarschijnlijk nog een zorg zijn. Kijk verder eens bij de vergelijkbare vraag die je verleden jaar stelde.
http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,9157.msg91465.html#msg91465
succes
Harm
#3 - 10-01-2011, 19:16 uur

Harold


Er zijn div mogelijkheden om vilas te huren hier een paar links


AE = American Estates
AV = American Vacations
USAFV = USA Fun Vacations
VRBO = Vacation Rental by Owners
V2000 = Villas 2000
De plek waar je huurt is afhankelijk van wat je wilt gaan doen . De kleine zal het waarschijnlijk nog een zorg zijn. Kijk verder eens bij de vergelijkbare vraag die je verleden jaar stelde.
http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,9157.msg91465.html#msg91465
succes
Harm


Haha grappig, die vraag heb ik destijds ook gesteld, was een iets andere situatie maar toch. Die sites die worden voorgesteld zijn allemaal 100% betrouwbaar? Geen gekke dingen en goede ervaringen mee?
#4 - 10-01-2011, 19:45 uur

hdeweert

Ervaring heb ik natuurlijk niet met allemaal. En de betrouwbaarheid heb ik ook geen ervaring. 
Zelf heb ik voor onze verblijf in Florida in maart een villa via American Estates gehuurd en daar ook de auto geregeld.
http://www.usa4every1.nl/usa/index.php?option=com_newsfeeds&view=newsfeed&id=9&Itemid=837

Harm
#5 - 10-01-2011, 20:12 uur

Steson

Wij hebben ook op twee verschillende plaatsen in Florida een poolvilla gehuurd. Dit hebben wij gedaan bij American Estates (ook de KLM-vlucht rechtstreeks en de huurauto).. Wij boeken graag via Nederlandse touroperators, gewoon persoonlijke voorkeur, en American Estates is niet duur.
Vooralsnog geen aanmerkingen op deze touroperator en offertes kun je online al meteen bekijken.
Maarja, we gaan pas op 13 mei weg, dus of alles wel goed geregeld is....... ?? Ik neem aan van wel hoor, heb nog geen slecht woord gehoord over AE !

Wij hebben een Disney superior poolvilla omgeving Orlando en we hebben een poolvilla op Marco Island. Die heeft wel een boatdock, weet niet of dat verstandig is met een kleine..... Je zou ook kunnen kiezen voor Naples.
Wij vonden deze twee poolvillas dus op redelijke afstand van elkaar, zodat we toch wel een groot gedeelte van Florida gaan zien. Wij hebben dan ook de Keys meegenomen in onze reis en rijden op de heenweg via de oostkust.

Succes met kiezen !!!!
#6 - 16-01-2011, 17:39 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Harold

Dank voor je bericht. Inmiddels hebben we de tickets geboekt, tijdens de werelddealweken van KLM. Scheelde € 100 per ticket.

Voor de rest nog niets vastgelegd. Dit hebben we wel in gedachten :

22/5 aankomst Miami, overnachting Homewood Suites (met aparte slaapgedeelte en complete keuken) bij het vliegveld voor 2 nachten. De eerste om niet meteen een stuk nog te moeten reizen en de 2e zodat we de volgende dag rustig kunnen bijkomen van de vlucht (voornamelijk onze dochter denk ik).
24/5 auto ophalen bij Hilton (auto geregeld bij Hertz), daar kan ik lopend naar toe vanaf ons hotel, dan richting Key West, daar ergens een soortgelijk hotel zoeken net als de eerste nachten.

We weten nog niet hoe lang we op de Keys willen verblijven.

Daarna iig terug via de Everglades een tussenstop in de buurt van Bonita Springs om vervolgens bij Sarasota een week lang een villa te huren, momenteel een villa op het oog van VRBO.com. Daar blijven we dus een week, waar we uitstapjes kunnen maken naar Clearwater etc (iemand nog must see's daar in de buurt?).

We willen dan naar de andere kust, bijvoorbeeld Merritt Island om Cape Canaveral te bezoeken en daarna langzaam weer af te zakken naar Miami.

Iemand verder nog tips voor onderweg?
#7 - 19-01-2011, 10:17 uur

Harold

We hebben inmiddels overeenstemming bereikt over de huur van een villa in Sarasota van een Iers echtpaar voor 9 nachten. Zijn nu nog op zoek naar hotels die naast een separate living (van de slaapkamer) ook een keuken hebben, waar we eventueel zelf kunnen koken of maaltijden kunnen opwarmen. Bij Miami Airport dus Homewood Suites gevonden, maar weet iemand van zoiets dergelijks op de Keys?

#8 - 30-01-2011, 12:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15