Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

florida mei 2009 pakketreis boeken of apart?

Discussie gestart

Edwin en Linda

 Begin mei 2009 willen we  2 weken naar Oralndo met 4 volwassenen. Wij willen een villa met een zwembad, (gewoon 2 weken op dezelfde plaats) en een huurauto voor 2 weken. Wat raden jullie ons aan, via bijv. American Estates of via USA Fun vacations een pakketreis boeken, of loont het de moeite om het apart te gaan boeken? Graag hoor ik jullie ervaringen!
#1 - 21-12-2008, 14:13 uur



Mirjam

Wij hebben in 2006 bij USA fun vacations geboekt en dat is zeer goed bevallen. In vergelijking met andere aanbieders en losse boekingen kwamen zij er als beste uit. Zij bieden goeie kwaliteit voor een lage prijs.
Groetjes, Mirjam
#2 - 21-12-2008, 19:48 uur

Njit

Vergelijk het gewoon eens zelf. Vraag aan bijvoorbeeld USA Fun Vacations een offerte voor een complete reis en kijk zelf ook eens wat je kwijt bent voor je vliegtickets en je autohuur. Onze ervaring is dat ze wat betreft autohuur niet de meest voordelige keuze zijn (USAReisen is in het algemeen goedkoper).

#3 - 22-12-2008, 08:32 uur

Coyote

Het is al aangegeven, vraag gewoon een offerte op bij beide maar ga ook eens kijken wat je kwijt bent als je alles zelf regelt.

Wij gaan in maart 2009 2 weken naar Florida, huren ook en villa en willen voor die periode ook een auto.

Wij hebben de tickets goedkoop zelf kunnen vinden via internet, de villa huur via USA Fun Vacations gedaan (ze waren zeer vlot met offerte, gaven binnen 2 uur antwoord op onze vragen en deden niet moeilijk de prijs van de offerte aan te passen omdat hun villa prijs op de site inmiddels gedaald was nadat wij de offerte hadden ontvangen). Uitstekende ervaring (tot nu toe) dus met ze.

De autohuur gaan wij zelf regelen, daarin was USA Fun Vacations toch weer duurder en we willen graag een auto uit de Fun Collectie bij Hertz. Gaan we denk ik via Hotelplan regelen.

Succes ermee!

Roland
#4 - 22-12-2008, 09:17 uur


Lees mijn reisverslagen op: www.rschotanus.com

Edwin en Linda

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nu een offerte binnen van USA fun vacations van 830 euro pp. Alles inclusief, volgens mij een hele goede prijs. (dacht dat Florida veel duurder was) En ze zijn inderdaad snel met reageren.
#5 - 24-12-2008, 16:40 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15