Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Florida voor rijbewijslozen

Discussie gestart

Yessica

Ondanks dat ik er 4 keer geweest ben heb ik nu toch zelf een vraagje over Florida.

Ik heb mijn vriendin aangestoken met het Amerika virus. Ze heeft niet zo'n leuke tijd achter de rug en wil even lekker bijkomen. Florida leek haar wel wat en ze vroeg of ik mee wilde. Hoef ik natuurlijk niet lang over te denken  8)

Maar... ze bestaan nog hoor, mensen zonder rijbewijs. Want zowel zij als ik hebben er geen.  ???

Ik ben nog nooit in Florida geweest zonder met iemand te zijn die wel een rijbewijs had. Ze wil graag een weekje gaan om uit te rusten en af en toe een excursie maken. Maar is dat te krijgen? Zijn er mogelijkheden voor excursies en zo ja welke? Kun je bijvoorbeeld naar Key West? Ik heb daar zelf nog nooit op gelet. We verblijven in Miami.

Mocht iemand het weten dan hoor ik het graag. Thanks!!
#1 - 17-04-2010, 10:50 uur



Tet14

Wat heerlijk Yessica en een prachtige tijd van het jaar!  Mag ik mee, ik zal de koffers dragen....en heb ook nog een rijbewijs. Helaas helaas.
Waarom ga je niet eens wat googlelen. Tours genoeg. Hier is er al een: http://www.miamibeach411.com/tours/key-west-one-day.htm
We hebben wel eens 2 weken in april bij Miami Beach gezeten en ons geen moment verveeld maar hadden wel een auto. Ik denk dat je prima daytrips kan vinden alhoewel ik een dagtrip naar Key West wel wat te veel van het goede vind.  Probeer ook een tour naar Everglades NP.  Veel plezier.
Tet
#2 - 17-04-2010, 12:10 uur

Yessica

Wat heerlijk Yessica en een prachtige tijd van het jaar!  Mag ik mee, ik zal de koffers dragen....en heb ook nog een rijbewijs.
Iemand die mijn koffers draagt, da's stoer!  :P

Citaat
Waarom ga je niet eens wat googlelen. Tours genoeg. Hier is er al een: http://www.miamibeach411.com/tours/key-west-one-day.htm

Thanks! Ja, ik kan natuurlijk googelen, maar ik dacht, als ik het hier vraag hebben anderen er misschien ook nog wat aan. En ervaringen goed of slecht zijn natuurlijk ook altijd handig.

Citaat
We hebben wel eens 2 weken in april bij Miami Beach gezeten en ons geen moment verveeld maar hadden wel een auto.
Ik ben inderdaad ook 4 keer in Miami geweest, maar dan had ik wel een chauffeur bij me. Of een vriend van me die hoteldirecteur is nam ons mee. Maar je vervelen is onmogelijk, ik vind Miami geweldig!

Citaat
Ik denk dat je prima daytrips kan vinden alhoewel ik een dagtrip naar Key West wel wat te veel van het goede vind. 

We hebben maar een weekje en mijn vriendin heeft een beperkt budget. Op Key West liggen de prijzen toch vaak hoger en vaak willen ze ook nog dat je 2 nachten boekt, dus het zal toch een dagtripje worden vrees ik.  

Citaat
Veel plezier.
Gaat vast lukken  :D
#3 - 18-04-2010, 08:46 uur



koosv

Wat betreft Key West wellicht toch een idee: Greyhound onderhoudt een busdienst naar Key West.
#4 - 18-04-2010, 11:11 uur

ned in MO

Eem dagtripje key west is bijna onmogelijk. Dat is een hele lange trip waarbij de max snelheid 40 mph is
#5 - 19-04-2010, 03:52 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Yessica

Ik ben 3 keer naar Key West geweest waarvan 2 keer een dagtrip was. Niet ideaal maar het was te doen.
Maar toegegeven, die keer met 2 overnachtigingen was inderdaad veel relaxter. Maar ik kan me voorstellen dat het met een tourbusje anders is. Ik laat de keus gewoon aan mijn vriendin. Lekker makkelijk  :)
#6 - 19-04-2010, 08:48 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15