Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

floridareis opeens op de schop

Discussie gestart

babarage

alles is al keurig geboekt, vlucht, eerste hotel en kaartjes voor een basketball wedstrijd.  vliegen op miami op 5 februari en terug vanaf orlando op de 13e.  en toen hoorden we vandaag opeens dat er 7 februari een lancering gepland staat op cape canaveral.  hmm jaha dan zijn we wel in florida maar dan moeten we redelijk direct vanuit miami die kant op gaan en dan daarna eigenlijk weer terug want de keys en de everglades moeten ook nog.  nou ja dat wordt niks als je maar een week hebt.  dus we zijn in actie gesprongen, het reisbureau gemaild of we de boel nog kunnen omboeken (vliegen op orlando en terug vanaf miami) en dat kon nog ook (zonder kosten), het hotel is geen probleem, die kan ik ook kosteloos annuleren en de tickets voor orlando magic... die vraag staat nu uit of ik die mag ruilen voor tickets op de 6e :).  ik ben benieuwd.  en ik ben ook heel benieuwd of ze echt gaan lanceren, zul je altijd zien dat wij alles fix hebben en zij er nog niet klaar voor zijn en uitstellen en dan lanceren op de dag dat we er anders hadden zullen zijn :)
#1 - 14-01-2008, 21:43 uur

mafo

In december zouden ze ook lanceren op de geplande lanceerdag hadden ze perfect weer, helaas technische problemen een shuttle lancering is echt een lastige om te plannen.
#2 - 15-01-2008, 06:40 uur

Yessica

Mee eens, wij hebben ook al meerdere keren mis gegrepen. De lanceringen worden zo vaak uitgesteld dat je eerder geluk moet hebben om het meemaken dan dat je het zorgvuldig kunt plannen.
Maar omdat het me een fantastische gebeurtenis lijkt hoop ik natuurlijk van harte dat je het gaat meemaken!
#3 - 15-01-2008, 08:54 uur



MiamiHeat

Je kunt er gewoon niet vanuit gaan dat het daadwerkelijk plaats zal vinden...........wij hebben de Countdown 2 maal zien afbreken  :'(

#4 - 15-01-2008, 15:09 uur

Wop

Daar in tegen was ik een keer een dag te laat op cape canaveral. De al uitgestelde lancering die plaatsvond heb ik kunnen volgen vanuit Seaworld Orlando. De shuttle was goed in de lucht te zien. Maar hadden we dit geweten hadden we natuurlijk ons schema omgegooid.   :'(
#5 - 15-01-2008, 18:46 uur

babarage

kwa lancering reken ik nergens op, we kunnen alleen hopen.  nou ja we komen op woensdag aan en gaan waarschijnlijk op zaterdag weg uit orlando dus ze kunnen het 2 dagen uitstellen als het moet :).
oh en de reis is nog verder op de schop gegaan.  door de verandering hadden we een wachttijd van 11.00 tot 18.00 op washington airport.  iemand opperde het idee om dan te kijken of we de stad in konden, dat leek mij geen denderend plan want in mijn herinnnering ligt dulles nou niet direct naast de stad dus eer je dr bent kan je omdraaien.  waarom de eerste opperde dan een nachtje te blijven, wij elkaar met zn drieen eens aankijken en zeiden das wel een plan.  enfin het reisbureau weer gemaild en een half uur later was het fix (ik ben onder de indruk van World Ticket Center, we mailen en ze mailen heel prompt terug en ze hebben nou al voor de derde keer de reis kunnen veranderen :))

ondertussen ben ik ook bezig om onze kaartjes voor orlando magic om te mikken, die stonden voor de maandag maar dan zijn wij nu al lang weg uit orlando.  tikcetmaster kan/wil niets veranderen dus ik heb nu een mailtje naar het amway stadion er uit gegaan, van de een of andere hotemetoot is dat nu naar de andere hotemetoot.  we zullen zien.  het zou mij verbazen als ze het niet goed vinden dat we de kaartjes ruilen voor een wedstrijd een paar avonden eerder waar ook nog gewoon kaartjes voor te krijgen zijn.
#6 - 15-01-2008, 20:27 uur

babarage

zoals ik eigenlijk wel had verwacht heb ik vandaag van iemand van orlando magic te horen gekregen dat ze mijn tickets hebben geannuleerd en ik dus tickets op de nieuwe dag kan kopen.  fijn zo'n service!
#7 - 16-01-2008, 23:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15