Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Georgia en Florida, tips graag!

Discussie gestart

Jolanda

Hallo allemaal,

Na twee jaar geleden het zuidwesten te hebben bekeken (een unieke ervaring, vond ik!), ga ik 19 oktober naar het zuidoosten. We vliegen naar en van Atlanta, en we hebben een auto gehuurd om in twee weken heen en weer naar Miami en de Keys te gaan (daarna blijven we nog een paar dagen in Atlanta). Wie heeft er leuk tips voor zaken die we onderweg moeten gaan bekijken. Ook hoor ik graag wat een beetje haalbaar is in deze tijdsperiode. Ik heb verhalen gelezen over Charleston en Savannah, en de Everglades lijkt me ook erg mooi. De Disneyparken slaan we deze keer over. Wat mogen we verder niet missen? Alvast bedankt!

Groeten Jolanda

#1 - 31-08-2009, 23:16 uur

Ebelix

Het ligt er helemaal aan waar je van houdt? Het is duidelijk dat je niet naar de parken in Orlando gaat. In jou geval zal ik langs de atlantische kust afzaken naar Key west en via de Golf van Mexico weer terugrijden naar Atlanta.

Ik heb ook begrepen dat Charleston en Savannah de moeite waard zijn om te bezoeken. Verder is St Augustine leuk. De oudste Nederzetting in de US. Op het strand rijden bij Daytona Beach, Kennedy Space center bezoeken in Titusville, Ron Jon's Surf shop in Cocoa Beach (Dag en Nacht open en de grootste zaak in zijn soort). De luxe van Palm Beach. De hectiek van Miami met ook zijn mooie plekken als Coconut grove, Venetian Pool, Biltmore Hotel, Viscaya Museum en natuurlijk Miami Beach. Daarna de natuur van de keys en de ongedwongenheid op Key West.

Op de weg terug de Everglades, dolphin watching, zwemmen met Manatee's, de schoonheid van Sansibel, Het Picasso museum in St Petersburg, het Ringling Museum in Bradenton, natuursponsen in Tarpon, Bush Gardens in Tampa, Homosassa Springs, de bossen bij Ocala, de katoenvelden in Georgia.

Ik hoop je hiermee een beetje op weg te helpen met je reisplannen.

Succes     
#2 - 02-09-2009, 11:59 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

bertvlug

Beste Jolanda,

Ikzelf heb op dit forum al wat berichten over de plaatsen die jij noemt gezet en om nu niet weer in allerlei herhalingen te vallen heb ik de links naar deze berichten voor je opgezocht, hier komen ze:


o.a. Atlanta en Savannah
http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,9353.msg92769.html#msg92769

Everglades (zoek mijn bijdrage even op):
http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,8445.0.html

Charleston en Savannah:
http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,9291.msg92368.html#msg92368

En er staat nog veel meer geschreven, even surfen op dit forum en je komt heel veel tegen, veel leesplezier :afro:.

Groet,
Bert Vlug
#3 - 08-09-2009, 08:02 uur

melvin

hoi jolanda,

als je zegt dat je niet de disney parken wilt bezoeken, bedoel je dan ook seaworld en het kennedy space center want deze parken zijn echt heel mooi om te bezoeken!
de everglades is ook zeer de moeite waard om eens te bekijken.
in miami kun je goed shoppen, maar voor de rest vond ik niet zo super veel aan deze stad!
de key's zijn ook zeer mooi, vooral key west!
veel succes verder,

melvin
#4 - 18-09-2009, 21:42 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15