Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Goedkoop vliegen naar Miami ????

Discussie gestart

Jennie

Wij zijn al 7 maal in the USA geweest maar altijd via de Nederlandse reisaanbieders. Nou willen we eind april 2009 ook eens "goedkoop "een weekje naar Miami. Je hoort dat sommige mensen voor weinig geld vliegen, het hotel, dat lukt wel maar ik vind de vluchten best prijzig. Wie geeft mij goede tips. ???? ;)
Thanks,Jennie
#1 - 09-10-2008, 12:20 uur
Na 16 keer USA, 2016 Canada en Orlando

tino

Hoi,

Wil je een rechtstreekse vlucht of is een overstap ook goed? Verder is het de vraag of je vanuit nederland wil vliegen of ook vanuit duitsland of belgie? Je kunt bijvoorbeeld zoeken via Expedia. Daar kan je in ieder geval kiezen voor een andere vertrekplaats bijvoorbeeld Dusseldorf, Frankfurt of brussel. Vanuit Frankfurt via Toronto naar Miami geeft expedia.de bijvoorbeeld een prijs van 600 euro pp aan. Martinair vliegt ook die kant op en via die site kun je als je flexibel bent in de vertrekdag ook een prijs van rond de 700 euro krijgen. Dan heb je wel een rechtstreekse vlucht vanaf amsterdam. KLm zit een beetje tussen beide tariefen in als je flexibel bent met vertrekdag. Voor alles geldt in ieder geval dat het morgen weer duurder kan zijn.....

Beetje offtopic...Ben zelf ook wel aan het zoeken naar goedkope vliegtickets en ik mis eigenlijk een site waarbij je meerdere vertrekplaatsen kunt opgeven om te kunnen vergelijken. Ik woon in het oosten van NL en dan maakt het mij niet veel uit of ik vanuit het westen van duitsland vertrek of vanaf Amsterdam. Zou mooi zijn als er een zoek site was waarbij je kunt zoeken op tickets vanaf verschillende plaatsen naar 1 bestemming....

Groeten Tino
#2 - 09-10-2008, 12:46 uur
« Laatst bewerkt op: 09-10-2008, 12:52 uur door tino »

Jennie

Bedankt Tino,

Ik ga alles eens even uitproberen. Lang leve internet.

gr. Jennie
#3 - 09-10-2008, 13:07 uur
Na 16 keer USA, 2016 Canada en Orlando

MiamiHeat

Beste Jennie,

Ook wij zijn al volop bezig en ik check nu dagelijks verschillende airlines. De goedkoopste tickets liggen allemaal rond 525 euro incl. tax maar zonder vliegbelasting (45 euro p.p.). Rechtstreekse vluchten worden alleen door MartinAir uitgevoerd en is niet goedkoop. +/- 680 euro incl. tax maar zonder vliegbelasting. Ik heb nu bijna gekozen voor een heenvlucht met AirFrance van A'dam naar Parijs en dan Parijs - Miami. Reistijd 12 uur en 45 minuten. Terug vlieg ik met NorthWest van Miami naar Memphis en dan van Memphis naar A'dam. Totale reisduur 13 uur en 55 minuten. Kosten voor twee tickets 1143 euro incl. tax maar zonder vliegbelasting.

Succes met zoeken en boeken!
#4 - 09-10-2008, 13:08 uur

MiamiHeat

Hoi,

Wil je een rechtstreekse vlucht of is een overstap ook goed? Verder is het de vraag of je vanuit nederland wil vliegen of ook vanuit duitsland of belgie? Je kunt bijvoorbeeld zoeken via Expedia. Daar kan je in ieder geval kiezen voor een andere vertrekplaats bijvoorbeeld Dusseldorf, Frankfurt of brussel. Vanuit Frankfurt via Toronto naar Miami geeft expedia.de bijvoorbeeld een prijs van 600 euro pp aan. Martinair vliegt ook die kant op en via die site kun je als je flexibel bent in de vertrekdag ook een prijs van rond de 700 euro krijgen. Dan heb je wel een rechtstreekse vlucht vanaf amsterdam. KLm zit een beetje tussen beide tariefen in als je flexibel bent met vertrekdag. Voor alles geldt in ieder geval dat het morgen weer duurder kan zijn.....

Beetje offtopic...Ben zelf ook wel aan het zoeken naar goedkope vliegtickets en ik mis eigenlijk een site waarbij je meerdere vertrekplaatsen kunt opgeven om te kunnen vergelijken. Ik woon in het oosten van NL en dan maakt het mij niet veel uit of ik vanuit het westen van duitsland vertrek of vanaf Amsterdam. Zou mooi zijn als er een zoek site was waarbij je kunt zoeken op tickets vanaf verschillende plaatsen naar 1 bestemming....

Groeten Tino

Tino...ik zeg; start zo'n site!"
#5 - 09-10-2008, 13:11 uur

Pieter79

Hier is de site die jullie zoeken: http://matrix.itasoftware.com/cvg/dispatch/prego;jsessionid=62B2213D61C20FE8E5F2E91D48A292E1
Je kunt hier geloof ik niet boeken maar wel alle vluchten vinden die er zijn, incl. prijzen!

Gr. Pieter
#6 - 09-10-2008, 15:39 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

tino

Lijkt er inderdaad veel op. Sla hem gelijk op onder mijn favorieten....Zit nog wel een beetje met de Sales city, maar goed ik denk dat je voor de tickets dan verder moet zoeken via de verschillende sites...
#7 - 09-10-2008, 17:19 uur

MiamiHeat

Het is idd een erg handige site......heb er even naar gekeken en mooi goedkopere tickets gevonden dan ik eerst had. Toen naar de DELTA Airlines site gegaan en een check gedaan. Er zat 25 euro verschil tussen! oftewel...nu geen KLM maar Delta
#8 - 09-10-2008, 17:43 uur

Pieter79

Het is idd een erg handige site......heb er even naar gekeken en mooi goedkopere tickets gevonden dan ik eerst had. Toen naar de DELTA Airlines site gegaan en een check gedaan. Er zat 25 euro verschil tussen! oftewel...nu geen KLM maar Delta

Dan heb ik de link toch niet voor niets gepost, leuk dat je je er voordeel mee hebt kunnen doen!  :)

Gr. Pieter
#9 - 09-10-2008, 18:20 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15