Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Great Smoky Mountains in de winter

Discussie gestart

Fisherman

Hallo!

Is er wel eens iemand naar de Great Smoky Mountains geweest in de winter?
Ik zit te denken om daar een stop te maken zo rond eind Januari/begin Februari en daar wat rond te kijken.
Weet iemand of dat de moeite waard is in die periode? Of kan ik dat beter overslaan :-\.

Groeten Jeroen
#1 - 19-11-2008, 16:30 uur

ned in MO

Hallo!

Is er wel eens iemand naar de Great Smoky Mountains geweest in de winter?
Ik zit te denken om daar een stop te maken zo rond eind Januari/begin Februari en daar wat rond te kijken.
Weet iemand of dat de moeite waard is in die periode? Of kan ik dat beter overslaan :-\.

Groeten Jeroen

Weinig blaadjes aan de bomen dan
#2 - 20-11-2008, 04:39 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Fisherman

Citaat
Weinig blaadjes aan de bomen dan
  :o Meen je dat?  ;)
#3 - 20-11-2008, 05:36 uur

coulthard

Hello,

mijn oom en tante hebben in de Smokeys gewoond, en in de winter kan het er behoorlijk slecht weer zijn. Volgens hun zijn ze soms wel eens maanden ingesneeuwd (nu had hun dorpje maar 1 uitvalsweg dus vandaar). Maar dat zal niet altijd zo zijn neem ik aan, misschien www.weather.com een idee vlak voordat je er heen gaat?! Veel plezier iig.

gr
DC
#4 - 20-11-2008, 13:27 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

Staceybeesie

Wij zijn er rond de kerst geweest en sommige wegen zijn dan afgesloten van wege het weer.
Ik blijf het een mooi gebied vinden in elk jaar getijde ;-)
#5 - 20-11-2008, 14:36 uur
Groetjes Petra

Fisherman

Bedankt voor jullie reacties :)!
Ik weet dat het daar slecht weer kan zijn in de winter maar misschien kan het ook wel erg mooi zijn als er sneeuw ligt :-\.
Ik zal het weer in de gaten houden en als het erg slecht is tegen die tijd dan zal ik het vermijden. Ik hou van sneeuw maar het is niet altijd fijn om ingesneeuwd te zijn of om in sneeuwstormen te zitten.

Groeten Jeroen
#6 - 22-11-2008, 16:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15