Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Florida - Miami - Orlando - Rondreis

Discussie gestart

Stefan_MM

Hoi Allemaal,

Ik vertrek samen met een bevriend koppel voor 11 dagen naar Florida (10 tot 21 juli 2005).  We landen in Miami en vliegen terug huiswaarts vanaf Orlando.

Het is mijn bedoeling om 2 daagskes in Miami te vertoeven om dan een bezoek te brengen aan Key West om vervolgens terug te keren naar Miami en een dag uit te trekken om de Everglades te bezoeken.

Kzou dan willen doorrijden naar Cocoa en tijd nemen om Cape canaveral en KSC te bezoeken.  Dan gaat de reis naar Daytona (Nascar circuit zeker bezoeken en eens met de wagen op het strand rondtoeren) om vervolgens door te rijden naar Orlando om daar nog 3 dagen te blijven en zeker Seaworld mee te pikken.

Ik hoop dat we op deze korte tijd al dit moois kunnen zien, maar ik heb eigenlijk spijt dat Sarasota, St.-petersburg en Tampa onmogelijk worden wegens tijdsgebrek.  

Ik zou dus graag willen weten van ervaren Florida bezoekers  ;) of het de moeite is om deze steden toch in onze reis in te calculeren en of er nog ander dingen zijn op onze route die zeker aan te raden zijn om te doen.

Cherio

#1 - 03-02-2005, 00:06 uur

Wop

Je kan het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk.
In elf dagen kan je heel Florida rond rijden, maar ik denk dat jouw planning wel zorgt voor een bepaalde rust in je vakantie.

Je neemt de tijd voor wat je wilt zien en je maakt bewuste keuze's van waar je heen wilt.

Ik zou het zo laten en een goed excuus overhouden om volgend jaar weer heen te gaan!  :P
#2 - 03-02-2005, 16:46 uur

Ericje

Hoi Allemaal,

Ik vertrek samen met een bevriend koppel voor 11 dagen naar Florida (10 tot 21 juli 2005).  We landen in Miami en vliegen terug huiswaarts vanaf Orlando.

Het is mijn bedoeling om 2 daagskes in Miami te vertoeven om dan een bezoek te brengen aan Key West om vervolgens terug te keren naar Miami en een dag uit te trekken om de Everglades te bezoeken.

Kzou dan willen doorrijden naar Cocoa en tijd nemen om Cape canaveral en KSC te bezoeken.  Dan gaat de reis naar Daytona (Nascar circuit zeker bezoeken en eens met de wagen op het strand rondtoeren) om vervolgens door te rijden naar Orlando om daar nog 3 dagen te blijven en zeker Seaworld mee te pikken.

Ik hoop dat we op deze korte tijd al dit moois kunnen zien, maar ik heb eigenlijk spijt dat Sarasota, St.-petersburg en Tampa onmogelijk worden wegens tijdsgebrek.  

Ik zou dus graag willen weten van ervaren Florida bezoekers  ;) of het de moeite is om deze steden toch in onze reis in te calculeren en of er nog ander dingen zijn op onze route die zeker aan te raden zijn om te doen.

Cherio


Houd je er wel rekening mee, dat het ritje naar key West veel meer tijd kost, dan dat je verwacht als je op de kaart kijkt.
Vooral in en rond de weekenden houd de smalle weg ontzettend op, en ben je ruim een halve dag bezig.
Kijk ook eens op het Florida Forum (www.floridaforum.nl) of op brochureworld (www.brochureworld.org).
voor meer specifieke Florida info.
Eric
#3 - 14-03-2005, 15:40 uur
lees mijn web-log:
http://engers.web-log.nl

Barbaramama

Wij zijn op 1 dag vanaf Fort Myers Beach via de Everglades (gestopt voor een airboattour) naar Key West gereden. Het viel mij eigenlijk vies tegen! Het eerste stuk is prima te doen maar zodra je op keys rijdt gaat het maar heel langzaam. Het is een smalle weg, we hadden continu schoolbussen voor ons die midden op straat stopten en er kwam geen einde aan voor mijn gevoel (ik reed!). We waren 's ochtends om 8 uur vertrokken en we kwamen pas rond 6 uur 's avonds aan. Stop Everglades was ongeveer 1,5 uur. Ik moet wel zeggen dat ik de keys schitterend vond, ook tijdens het rijden, maar aangezien het voor ons al aan het einde van de vakantie was en we moe waren van de rondreis vond ik de rit gewoon erg vermoeiend en erg lang duren. Uiteindelijk hadden we 2 nachten en 1 volle dag op Key West en het was zeker de moeite waard, al had ik achteraf gezien ook wel iets meer tijd in Miami willen hebben, ik blijf een stadsmens en het weer was super!

Succes,
Babette
#4 - 15-03-2005, 23:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15