Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hollandranch in Texas

Discussie gestart

hollandranch

Hallo, het is onze bedoeling om onze camping Hollandranch in oktober 2006 in Buffalo, Texas te openen. Ik ben al druk bezig om informtie op onze site te plaatsen. Ik ben nu op zoek naar bijzondere plakken in East-Texas om toe te voegen op de site, echt van die plekken die de moeite waard zijn om een paar honderd kilometer voor te rijden, Kijk eens op http://www.hollandranch.com/ wat er al op staat. Alvast bedankt, Hans
#1 - 19-03-2006, 15:05 uur

XcIsIoN

Leuk Idee. Als ik in Amerika zit zal ik wel eens langs komen.
Good Luck met de rest van je voorbereidingen
#2 - 15-08-2006, 13:54 uur

hollandranch

Leuk, you are welcome, en we hebben goede wijn  2006-04
#3 - 15-08-2006, 16:26 uur

pw.van.andel@hccne

we zijn een paar keer Texas Noord <> Zuid en Oost <> West doorgereden. Dan realizeer je je dat Texas ruim 2 keer zo groot als Frankrijk is. Onze hoogtepunten waren zeker Galveston: Seawolf park met onderzeeboot, spoowegmuseum, Corpus Christi met een vliegdekschip (kost je haast een dag), Harlingen met het originele Iwo Jima monument (en de confederate airforce zat daar toen nog), Austin met de enige grot onder een Interstate I35, Ook de 6e straat en het State capitol, het Midland Permina Petrol museum, Houston met NASA en veel ander spul zoals Mus of Natural Science. Dallas / Fort Worth met musea en de Rodeo en Las Colinas, El Paso met het Texas West Airport museum, het Cavalery Museum, US Army Air Defense Artillery Museum, Fort Bliss en het Border Patrol Museum.  Rockport; het Texas Maritime museum, de ferry vanaf Bolivar of Port Aransas waar de dolfijnen altijd liggen te wachten om te racen. San Antonio heeft behalve de Alamo ook mooie musea en de riverwalk, veel luchtmacht die altijd wel ergens iets ten toon stelt (gratis) zoals Hangar 9 met medische test apparatuur: veel uit Nederland en gebruik is gestaakt toen het geen waarde bleek te hebben. Zo zijn er nog dozijnen musea in onze fotoboeken te vinden
Het Silent Wings museum (WW2 gliders) is verplaatst naar Lubbock en de piloten die ze vlogen zullen wel moeilijk meer te vinden zijn.

Dan een opmerking; we trachtten je site te openen (kan altijd een museum staan wat we nog niet kennen) en dat vernielde onze browser instellingen (ging naar Full Screen en het maakte ook nog lawaai). Wij bezoeken geen enkele instantie met dit gedrag. En wij zijn niet de enigen.      
#4 - 15-08-2006, 16:48 uur

Dusza

Dat probleem heb ik niet, maar als ik kies voor 'Nederlands' en dan op 'recreatie' wil drukken, dan blijft de muziek haperen.
#5 - 15-08-2006, 16:59 uur

Loek

Hallo, het is onze bedoeling om onze camping Hollandranch in oktober 2006 in Buffalo, Texas te openen.

Welke Buffalo, TX is dat?  Die in Leon County, Coleman County, Henderson County of Mills County?
#6 - 15-08-2006, 20:36 uur

Pete.Z

Staat in mijn bookmarks.
Mocht de route volgend jaar maart zo uitkomen brengen we een nachtje bij jullie door.
#7 - 06-09-2006, 18:30 uur

hollandranch

Hallo, het is onze bedoeling om onze camping Hollandranch in oktober 2006 in Buffalo, Texas te openen.

Welke Buffalo, TX is dat?  Die in Leon County, Coleman County, Henderson County of Mills County?


Op een of andere manier heb ik dit bericht net pas gelezen, maar het is in Leon County, centraal gelegen tussen Dallas en Houston, langs de Interstate. Helaas is door Visumperikelen onze planning veranderd. We hopen eind november, begin december te beginnen en gaan dan begin volgend jaar open. See Ya all in Texas
#8 - 22-10-2006, 18:27 uur

hollandranch

Staat in mijn bookmarks.
Mocht de route volgend jaar maart zo uitkomen brengen we een nachtje bij jullie door.


You are welcome  2006-01
#9 - 22-10-2006, 22:31 uur

hollandranch

Dat probleem heb ik niet, maar als ik kies voor 'Nederlands' en dan op 'recreatie' wil drukken, dan blijft de muziek haperen.

Wordt aan gewerkt, thanks
#10 - 22-10-2006, 22:32 uur

Pete.Z

Staat in mijn bookmarks.
Mocht de route volgend jaar maart zo uitkomen brengen we een nachtje bij jullie door.


You are welcome  2006-01


Voorlopig staan jullie in de route,maart 2007.
#11 - 11-11-2006, 12:26 uur

hollandranch

Staat in mijn bookmarks.
Mocht de route volgend jaar maart zo uitkomen brengen we een nachtje bij jullie door.


You are welcome  2006-01


Voorlopig staan jullie in de route,maart 2007.

9 december gaan we opstarten, dus in maart 2007 kunnen we al van alles bieden, inmiddels bezitten we al 3 Airstream caravans.


#12 - 22-11-2006, 20:44 uur

Mr-Leo

Anders dan hier in NL is het voorde Amerikanen heel normaal om over hun geld en inkomsten te praten.. nu weet ik niet in hoeverre je al bent "ingeburgerd".. maar ik ben heel erg nieuwsgierig! Ik kan me voorstellen dat een camping beginnen een hoop geld kost. Hoe financier je dat? Goede baan gehad in NL? Loterij gewonnen? Ik weet het een brutale vraag :)
#13 - 22-11-2006, 21:16 uur

Loek

Anders dan hier in NL is het voorde Amerikanen heel normaal om over hun geld en inkomsten te praten....

Sprookje.  Ik heb geen idee wat mijn familie/collegas/vrienden verdienen.  Er wordt hier ook zelden over gesproken.  Bij sommige bedrijven is het zelfs zo'n taboe dat je ervoor ontslagen kunt worden als je salarisverdiensten bespreekt met je collegas.
#14 - 23-11-2006, 19:25 uur

hollandranch

Anders dan hier in NL is het voorde Amerikanen heel normaal om over hun geld en inkomsten te praten.. nu weet ik niet in hoeverre je al bent "ingeburgerd".. maar ik ben heel erg nieuwsgierig! Ik kan me voorstellen dat een camping beginnen een hoop geld kost. Hoe financier je dat? Goede baan gehad in NL? Loterij gewonnen? Ik weet het een brutale vraag :)

Om te beginnen hebben mijn vrouw en ik beiden een eigen bedrijf, die succesvol zijn, ik ben grafisch vormgever en mijn vrouw boekhoudster. Daarnaast met een leuke winst ons huis verkocht en daarnaast zo'n beetje alles verkocht wat we naast ons huis hadden, zoals Ford Mustang 1966, Harley Davidson Hertitage 2004, Saab, Jukeboxen, originele Amerikaanse benzinepompen en nog veel meer items. Alle materiale zaken zijn gelukkig vervangbaar, inmiddels in Amerika eigenaar van groot huis, 10 hectare grond, groot kantoor, een Chevrolet Silverado en 3 Airstreams en komt nog veel meer  2006-04. Ik ben trots op wat we bereikt hebben en durf op Amerikaanse manier er ook mee te pronken, schaam me er niet voor, heb er hard voor gewerkt en niets cadeau gekregen, ook typisch Amerikaans. Op dit moment hebben we een hypotheek op huis/grond en voor de rest komt alles uit eigen geld, voelt ook wel lekker om niet te hoeven leuren bij anderen.
#15 - 24-11-2006, 20:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15