Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel Keys

Discussie gestart

Kelly

Hallo allemaal,

vandaag geboekt naar Florida van eind april tot begin mei. Jippie! patriot
Nu op zoek naar tips...
Volgens mij zijn er veel hotels op de Keys maar wie weet een leuke en betaalbare?? We reizen met 2 volwassenen en 2 kinderen.
Het hoeft niet in Key West te zijn maar mag wel. Mag ook op de andere keys zijn.

Alvast dank voor jullie reactie.
Groetjes Kelly
#1 - 21-09-2011, 21:39 uur

Yessica

Wij hebben een keer in het Island City House gezeten, prachtig! Heerlijke lokatie, mooie kamers, tropische tuin en dat alles in een tyoisch houten, kleurrijk Key West huis. Ik vond het er heerlijk, maar de kamers zijn groot, de appartementen zijn privé eigendom die verhuurd worden als de eigenaren er niet zijn. Hierdoor heb je vaak de beschikking over een keuken en woonkamer, maar de prijzen zijn daar ook naar.

De andere keer zaten we in een schattig en ook heerlijke B&B, het Azul Key West. Lokatie wat minder centraal, maar nog steeds goed te doen. Prijzen een stuk lager, maar hier heb je 'alleen' een slaapkamer. De sfeer is fantastisch en de ontvangst gastvrij. Toen wij er waren hebben we het zwembad de hele tijd voor onzelf gehad.

Het is trouwens leuk om fietsen te huren op Key West!

Veel plezier!
#2 - 22-09-2011, 07:16 uur



Kelly

Dank je wel voor de snelle reactie.
 De adresjes zien er al super uit. Ik krijg er al helemaal zin in. Wel nog een beetje aan de dure kant maar misschien is dat wel overal op de Keys?
De tip om daar fietsen te huren is ook heel goed. Dat gaan we zeker doen!
Groetjes Kelly
#3 - 22-09-2011, 22:15 uur

TondeG

Ik heb op de keys met z'n vieren in het Nassau house geslapen. Bed and breakfast met diverse andere nationaliteiten. Was super, alles op loopafstand. Was er vier jaar geleden.
www.nassauhouse.com ( is under construction)

 
Hi Ton,

  The beach is a mile away but we rent bikes, the best way to get around Key West.  The last thing one wants to do is to drive their car anywhere in Key West.  My nine year old has a bike that your child may use if that works for you.  Yes, the Blue Marlin is cheaper but it isn't the Nassau House or even close.  There are other cheap places to stay in Key West but I wouldn't want to stay at them.  As far as quality Bed and Breakfasts we are among the cheapest.  I very much look forward to your stay at The Nassau House and hope that once you are here you will understand the difference.  I honestly want this to be a great experience so you will want to come back and stay with us again.  About 50% of our guests are repeat guests and there is a reason for that, this a wonderful old house where you will feel at home.  When we originally corresponded you asked about three nights and therefore the Treetop Suite was available for your stay.  At 4 nights I have only one choice but to ask you to change rooms to The Double Down.  If there is a cancelation in either of The Treetop Suites I will make sure you stay where in your suite.  I really really want you to have a GREAT Key west experience!

Succes met zoeken

Ton
#4 - 22-09-2011, 22:28 uur
« Laatst bewerkt op: 22-09-2011, 22:41 uur door TdeG »

Pieter79

In 2007 een keer in de Hibiscus Best Western verbleven, een dag of 5. Prima verblijf, lekker zwembad met hottub en dichtbij strand en de straat waar alles te doen is (sorry, ben naam van die straat vergeten, HardRock Cafe zit er etc.). Er tegenover zit volgens mij een scooterverhuurbedrijf, maar wij deden alles met de auto en was prima te doen. Ik heb ff naar prijzen gekeken en ze zijn wel iets duurder geworden sinds toen.

Lekker eiland, en er is erg veel te doen in de omgeving maar dat zou ik van te voren wel even uitzoeken zodat je een planning hebt. Dit hebben wij niet gedaan en daar had ik achteraf wel spijt van.

Gr. Pieter
#5 - 23-09-2011, 01:20 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Kelly

Dank jullie allen voor de reacties. De hotels zien er inderdaad super uit. Toch vind ik het allemaal nog wat duur. Ben van Amerika goedkoper gewend(dacht ik)  of is het in Florida zowiezo duurder? Of moet ik juist wachten en dat de prijzen nog dalen voor die periode? Ik zit natuurlijk nog 7 maanden voor vertrek.

Groetjes Kelly
#6 - 23-09-2011, 13:13 uur

TondeG

Je moet niet vergeten,  je zit op de Keys!  En op de keys weten ze de prijzen. Ik zou toch aanraden op Key West te slapen tov van bv Key Largo, KW is veel leuker en de sunset moet je meemaken. Ik vond 3 nachten mooi genoeg. Een aanrader is mits je aankomt in Miami is " Miami-Airport South/Blue Lagoon" maar kost wel 90 euro.
Succes!
 
#7 - 23-09-2011, 17:41 uur

Yessica

Oh ja, iets waar ik ook tegenaan liep: ik kon veel hotels of B&B's niet boeken voor één nacht, het moesten er minimaal twee zijn. Ook iets om rekening mee te houden.
#8 - 23-09-2011, 18:28 uur



hdeweert

Dank jullie allen voor de reacties. De hotels zien er inderdaad super uit. Toch vind ik het allemaal nog wat duur. Ben van Amerika goedkoper gewend(dacht ik)  of is het in Florida zowiezo duurder? Of moet ik juist wachten en dat de prijzen nog dalen voor die periode? Ik zit natuurlijk nog 7 maanden voor vertrek.

Groetjes Kelly
Hotels in Amerika zijn niet duur, maar het is een systeem van vraag en aanbod en afhankelijk van het seizoen. Key West is een veel bezocht eiland met veel hotels. Je gaat over 7 maanden (april), dan zit je voor key west begrippen in het seizoen en zijn prijzen van rond de $200 geen uitzonderingen. In mei zijn de prijzen duidelijk lager. Hoe verder je van key west bent des te goedkoper je een hotel een hotel kunt vinden. In Homestead b.v. heb je voor rond de $50 dan al een hotel kamer.
Harm
#9 - 23-09-2011, 19:17 uur

Yessica

Het Island City House dat ik noemde heeft een 2-bedroom suite voor 250 dollar. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn en of ze doorgaans op jullie kamer slapen, maar als ze anders een eigen kamer hebben, dan is dat hierbij niet nodig en zit je dus op 125 dollar per nacht, dat is niet zo gek voor Key West begrippen.
In een stad als bijvoorbeeld Miami kun je altijd kiezen een minder populaire wijk op te zoeken en daar te verblijven, maar in Key West lukt dat minder goed, daar is zo'n beetje alles A-lokatie en daarom betaal je ook overal A-lokatie tarieven...
#10 - 23-09-2011, 20:15 uur



Kelly

Weer allen dank voor jullie reacties.
Dankzij jullie heb ik in ieder geval besloten om minimaal 2 nachten te gaan en te verblijven op Key West zelf. Ook gaan we het rondje omgooien. Was eerst van plan om na Miami, Key West te doen maar nu gaan we na Miami eerst richting Cape Canaveral, Orlando, West kust etc en dan eindigen in Key West zodat we daar in mei verblijven. Dat scheelt inderdaad aanzienlijk in prijs tov verblijven in april. Welk hotel het wordt weet ik nog niet. Ik zit nu ook te kijken naar The Inn at Key West. Ziet er ook leuk uit maar dat Island City House is prachtig en lijkt me typisch Key West. Twijfel twijfel  :D
De kinderen zijn overigens dan 9 en 11 en slapen in Amerika bij ons op de kamer.

Groetjes Kelly
#11 - 25-09-2011, 12:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15