Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel / villa Miami

Discussie gestart

Dennis

Hoi allemaal,

In maart ga ik met mijn vrouw, kind, ouders, zusje en zwager naar Florida toe. We gaan eerst een 10 daagse cruise maken en daarna nog een dag of 5 uitrusten in Miami. Nu ben ik op zoek naar een villa in Miami waar we met z'n allen kunnen slapen. Kunnen jullie ons daarbij helpen? Ik hoop dat jullie wat weten.

Hebben jullie verder nog tips wat we rondom Miami kunnen doen? Everglades, Key West, .......

Groetjes, Dennis
#1 - 27-08-2008, 13:11 uur

Ebelix

Dennis,

In Miami is het moeilijk om een villa te vinden zoals in Orlando. Ook zijn de prijzen in Miami een stuk hoger vergeleken met Orlando. Prbeer eens te vacation villa rental miami op Google.

Succes
#2 - 27-08-2008, 13:22 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Dennis

Hoihoi,

Daar was ik idd ook al achter. In orlando villa's genoeg en in Miami heb ik ze nog niet kunnen vinden. Ja voor over de 2000 dollar maar dat is een beetje teveel van het goede! :'( Maar als iemand iets weet hou ik me aanbevolen!

Groetjes, Dennis
#3 - 27-08-2008, 15:10 uur

jerbia

Kijk ook eens op www.homeaway.com of www.vbro.com 

gr. Bianca
#4 - 27-08-2008, 17:53 uur

melvin

hoi,

ik ben er 3 jaar geleden geweest.
en ik vond de everglades heel mooi om te zien, vooral als je met een propeller boot de everglades ingaat.
en we hebben ook 2 nachtten op key west overnacht, het is een heel mooi eilandje en de weg ernaartoe is echt super om te zien!

gr. melvin
#5 - 27-08-2008, 18:04 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Pieter79

Key West is echt heerlijk. Niet te druk en toch heel gezellig en easy going. Ben er vorig jaar midden in de zomer met m'n (Amerikaanse) vriendin geweest. Het eerste wat we te horen kregen was "Relax, you're in Key West!" LOL. Dit wil natuurlijk wel wat over de mentaliteit zeggen daar, iets dat je net nodig hebt op vakantie.

Gr. Pieter
#6 - 27-08-2008, 18:52 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Freddytex

Welke prijs had je in gedachten voor een week in de omgeving van Miami in maart?.De topperiode  voor Florida,met 7 personen dus 4 slaapkamers.
#7 - 27-08-2008, 19:20 uur

marjean

Hi ... just got back from Florida a couple of days ago. If I can offer you a suggestion, check into the Fort Lauderdale area for a house/villa. I think that you will find the prices for resonable and it's only a 45 min. drive from Miami. While Miami is a nice place to visit ... I wouldn't want to live there! If you need help in finding a house/villa let me know! :afro:
#8 - 28-08-2008, 14:26 uur

Dennis

Het is de bedoeling om alles vanuit 1 plek te doen, dus niet rond te trekken. We hebben 4 volle dagen. Ik ben zelf ook al eens in Florida geweest en heb toen rondgetrokken en buiten de everglades en de keys (Is nu te ver weg) niets gedaan in Miami. Hebben jullie nog tips. Of zeggen jullie niks te doen en ga voor de laatste dagen naar Orlando toe en vlieg vanaf daar terug!

De prijs moet hooguit 800 euro zijn!

Groetjes, Dennis
#9 - 01-09-2008, 10:46 uur

Freddytex

Zoek eens zoals hiervoor reeds werd aangeraden in Fort Lauderdale  dat lig(t dicht bij Miami en is iets goedkoper
#10 - 01-09-2008, 12:15 uur

marjean

Have you tried:
www.homeaway.com
click on souther florida vacation rentals
the BIG advantage to using this site is that you cn select almost exactly what your needs are.
Don't be intimidaed by the prices shown! I have found that almost ALL of the owners will deal on their prices!
If you send an inquiry ask them "what is your BEST ALL-IN PRICE that they have to offer""I think that you'll be surprised at the responces that you get!
You can also ask them if they would accept a "counter offer"
I just rented a house in gulf coast area and got the owners down from $130.00 a day to $85.00 a day ALL-IN (this means NO taxes, no electic charges and no final cleaning!!!!!)
If you need more help ... let me know ;)
#11 - 01-09-2008, 14:27 uur

marjean

hi Dennis - Did some checking for you ... found one villa in Copper City, 4 bedrooms, 3 bathrooms ... "asking price" $1,200.00 per week.
Another one in Hollywood beach ... let me know if I can PM them to you.
#12 - 01-09-2008, 14:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15